12 yıl önce
Birdman veya Cahilliğin Umulmayan Erdemi filmine yorum yazdı:
öncelikle yönetmenin tarzı hoşuma gitti. film başından sonuna kadar tek kamerayla çekilmiş gibi. sahne geçişlerindeki tekniğe şapka çıkarılır. durağan ilerlemesine rağmen yönetmenin zekası sayesinde sıkılmadığımı söyleyebilirim. Inarrituoscarı sonuna kadar haketmiş. konu pek ilgi çekici olmasa da bir mesaj kaygısı olması ve bu mesajı, gerek kurgusu, gerek oyuncu kalitesi ve tabi yönetmenin üstün zekası sayesinde seyirciye aktarmadaki başarısıylabenzerlerinden birkaç adım öne çıktığı söylenebilir. sonuç olarak farklı tatlar arayanlar için bulunmaz hint kumaşı.