3 yıl önce
Kurtuluş: Özgürlüğe Giden Yol filmine yorum yazdı:
Deli Aşk filmine yorum yazdı:
Sulu zırtlak bir vakit kaybı. Hadi kendinizinkine acımıyorsunuz, bizim vaktimize niye acımıyorsunuz?
Karantinalık. Uzak durun. 3/10
Mimi filmine yorum yazdı:
Çok ilginç bir konusu var, biraz komedi serpiştirilmiş olsa da aslında sağlam bir trajedi. Bencillik, çaresizlik, acımasızlık ve sevgi üzerine harika bir yapım. Konusu oradan oraya savuruyor, tavsiye ederim. 7.9
The Grand Tour dizisine yorum yazdı:
Gösterişli yarış arabalarına, pahalı spor arabalara meraklılar için seyretmeye değer olabilir ama benim için vakit kaybıydı, 3-4 bölüm izleyip sildim. 4
1883 dizisine yorum yazdı:
Bu Elsa kadar şabalak kız var mıdır bilemiyorum. Dur dersin durmaz, yapma dersin yapar.
Bu kadar güzel bir kızı bu kadar itici bir tipe çevirmek yönetmen ile senaristin ortak başarısı.
Bana diziyi yarım bıraktıracak kadar tahammül edilemez bir tip, o kadar diyeyim.
Kimseye Söyleme filmine yorum yazdı:
Senaryo hiç bir yerinde mantıksızlık içermiyor. Şahane bir film. Son sahnede gözyaşlarımı tutamadım. François Cluzet rolünün hakkını fazlasıyla vermiş. İzlemenizi şiddetle öneriyorum. 7,8
Savaşın Gölgeleri filmine yorum yazdı:
Çok güzel film çok.
Başka bir şey yazamıyorum şu an; ağlamaktan...
Savaşın allah belasını versin.
Ayrıca tanrının köleleri pek de umursamadığını anlamanız için daha ne olması gerekiyordu?