Z
17 yıl önce
Adab-ı Muaşeret filmine yorum yazdı:
Film izlediğim en kötü kurguya sahipti.Bir sahne ile önceki ve sonraki sahneler açısından konu bütünlüğü bulmak çok zor.Çekilen görüntüler tombala misali çekilip sıralanmış gibi.