Z
18 yıl önce
Sonbahar filmine yorum yazdı:
Son zamanların acık ara en iyi Türk filmi bence. Yavas yavas gecmişimizle yuzlesmeye baslamamız gerekiyordu. Arkadasımla gecenin 4 unde izledik ve adeta ekrana kitlendik. Yataga girdigimde uzun sure etkisinden kurtulamayacagımı hissettim. Filmle ilgili canımı tek sıkan nokta müziklerin gereginden fazla kullanılması. Ozcan Alper zaten yetenegiyle sahnelerdeki duyguyu seyirciye yansıtırken, muzikle olayları daha dramatize etmesine gerek yoktu diye dusunuyorum. Zaten bu konuyu bir soylesinde kendisine ilettigimizde ozeleştiri yaparak, filmi tekrar cekse uzerinde duracagı tek konunun muzik duzenlemeleri olacagını soyledi. Onun dısında soylenecek o kadar cok sey var ki aslında. İnanılmaz bir film!