10 yıl önce
Lion filmine yorum yazdı:
öncelikle sıcacık film izlemek isteyenler için doğru seçim. bazen slumdog milyoner izliyor gibi hissettirse de benim gibi milyoner severler için güzel olabilir. filmin hindistanda geçen kısmındaki olayların kopuk kopuk, kişilerin ise iyi mi kötü mü belli olmadan bize bırakması muhteşem bir detay. filmi izlerken 5 yaşında ki saroo neyi ne kadar anlıyorsa seyirci de o kadar anlıyor, ama ikinci kısımda da kopuk kopuk devam etmesi yer yer sıkabilir, bu yüzden anlamama ihtimali yüksek. çok soru soran arkadaşlarla izlememeniz tavsiye edilir. müzikler ise 10 numara 5 yıldız