Z
9 yıl önce
Hayat Treni filmine yorum yazdı:
siz ne güzel insanlarsınız.. biz de ne kötü insanlarız... keşke çingenler kadar bu yattan keyif alabilsek..
Hayat Treni filmine yorum yazdı:
siz ne güzel insanlarsınız.. biz de ne kötü insanlarız... keşke çingenler kadar bu yattan keyif alabilsek..
Kurtlarla Dans filmine yorum yazdı:
kesinlikle süresinin uzun olması sizin gözünüzü korkutmasın.. Unutulmaz eserlerdendir..
Aşk Üzerine Kısa Bir Film filmine yorum yazdı:
bir film. bir müzik.. ancak bu kadar bağdaştırılır...