bir şarkı arıyorum
blur olmadığını bildiğim halde bi umutla açtım bu değil ama çok hoşuma gitti :)
şiirsiz yaşanır mı, sevdiğiniz şiirler ?
mutsuzluk gülümseyerek gelir, adıyla süslenmiştir;
banliyö treninde rastladığımız
sınav saatini kaçırmış liseli kız,
hep kazanırsın ey çözümsüzlük!
ey otobüssever, ey troya yolcusu!
anımsarsın günlerce konuşup durmuştuk
o ipekböceği sesli kadını;
birinin grönland'ı olmaya hazırlanıyordu.
iki çay söylemiştik orda, biri açık,
keşke yalnız bunun için sevseydim seni.
cemal süreya