Anime Önermece
anime izlemeyi seviyorsanız ve birazcık da olsa japon kültürüne ilginiz varsa kesinlikle gintama'ya bir şans vermelisiniz. başlarda biraz sıkıcı gelebilir ama ilerledikçe öyle bir içine alıyor ki hiç bitmesin istiyorsunuz. şu ana kadar izlediğim en eğlenceli şeylerdendi(sadece animeler değil dizi ve filmler de dahil olmak üzere). diğer animelere ve japon kültürüne aşırı göndermeler var dolayısıyla bütün göndermeleri anlamak için japon olmak lazım ama göndermeleri anlamasanız da gerek karakterleriyle gerek kısa kısa arc'larıyla kendisine bağlıyor bir şekilde. şiddetle tavsiye ederim.
müzikleri de şahane bu arada;
http://www.youtube.com/watch?v=FE_o0a2IqsM
bir şarkı arıyorum
1995-2003 arası olabilir en fazla ama 2000'den daha eski olacağını pek sanmıyorum. klipte yürüyen adamımızın solist olduğunu varsayarak damien rice'a çok benziyordu dediğim gibi onun dışında bir bilgiye sahip değilim. klibin sonundaki köprü de londra köprüsüne benziyordu yine varsayımsal olarak aradığımız kişinin britanya'dan olduğunu söyleyebiliriz.
şarkının pek popüler olduğunu sanmıyorum. yayınlanan kanalda genelde kıyıda köşede kalmış gruplara yer veriliyordu. çok nadiren kylie minogue ve björk gibi isimler yer alıyordu.
şarkının türü soft rock muhtemelen.
klibi baştan sona neredeyse tüm hatlarıyla hatırlıyorum ama onun dışında hiçbir bilgiye sahip değilim o yüzden bulamıyorum bir türlü.