13 yıl önce
Kör Nokta filmine yorum yazdı:
cidden çok zorlu bi hayatı olmuş
İncir Reçeli filmine yorum yazdı:
bu film yabancı yapım olsaydı bir çogunuz facebookta kapak fotografı yapıp içerisindeki diyologları duvarınızda paylaşır orda burda sohbetlerde birilerine bu filmi izle derdiniz samimiyetsiz ve yalamcısınız
Harry Potter ve Melez Prens filmine yorum yazdı:
harry potter serilerinde en luzümsüz bölüm bu bence kitabını okumadım orda nasıl geçiyor bilmiyorum ama tam olarak bişey olmadı bu bölümde sanki herhangi bir yabancı dizinin 1 bölümünü izliyor gibiydi
Selam filmine yorum yazdı:
samanyolu vari dizilerin beyaz perdeye dökülmüş hali kesinlikle vakit kaybı
Sweeney Todd: Fleet Sokağının Şeytan Berberi filmine yorum yazdı:
mükemmel senaryosu ve bi okadar da mükemmel oyuncular ve müzikal anlatım efsane film
X-Men: Geçmiş Günler Gelecek filmine yorum yazdı:
X-men basindan bu yana hic sevmedim eminim buda berbattir
Kanal-İ-zasyon filmine yorum yazdı:
bu filme kötü diyip yerin dibine sokanları anlayamıyorum kesinlikle çok yerinde ve gerçekten yapılması gereken bi konuda eleştiri yapılmış türkiyede bu tarzda eleştiri yapan tek bir film bile yok bunların haricinde oyuncular ve oyunculuk çok iyi bu filmi başka bi ülkede yapılsaydı herkes en az 80 verir yere göge sıgdıramazlardı kötü diyenlerini film izlemekten hiç bişey anlamadıklarını düşünüyorum
Aşk filmine yorum yazdı:
çok iyi bir senaryasu var bence sadece bunun için bile izlenebilir
Yalanın İcadı filmine yorum yazdı:
efsane konusu ve bi o kadar da fantastik komedi filmi yalan olmasaydı nasıl olurdu sorusuna cevap arayanlar için gerçekten izlenmesi gereken kült filmi ki bence hakettiği deger verilmiyor