Y
15 yıl önce
Sherlock Holmes: Gölge Oyunları filmine yorum yazdı:
Sessiz Dünya filmine yorum yazdı:
İnanılmaz kötü bir film olmuş. Bu puanı nasıl haketmiş ben şahsen anlamadım. 90 dk.lık bir zaman kaybı. 2/10
Kahvaltı Kulübü filmine yorum yazdı:
çok sıkıcı bir filmdi. Bu puanı nasıl amış hayret
Ateşten Kalbe Akıldan Dumana filmine yorum yazdı:
İnanılmaz kötü bir film. Hayatımda ilk defa bir filme 1/10 verdim. Bitsin diye resmen saniyeleri saydığım bomboş bir film.
Toprak Altında filmine yorum yazdı:
Çok lezzetli bir film olmuş. Özellikle Irak savaşına muhalefet etmesi ve insan hayatının aslında ne kadar ucuz olabileceğini anlatan çok farklı bir film. Moon'u sevenler bunu da izlemeli derim.
Av Mevsimi filmine yorum yazdı:
Senaryo anlamında çakılmış bir film. 6/10 verdim, daha fazlasını haketmiyor.
Mavi Muammer filmine yorum yazdı:
80'lerin kült bir komedisi ama internette bulmak malesef imkansız.
Bornova Bornova filmine yorum yazdı:
Rezil bir filmdi. Sadece diyaloglarının gerçekçiliği için 20 puan verdim. Bu filme 80 puan veren insanlar nasıl bir vicdan rahatlığı içinde Yüzüklerin Efendisi’ne, Geleceğe Dönüş’e aynı puanı verebiliyorlar hayret.
Moral bozukluğu ve 31 bile bundan iyiydi, o kadar iğrenç bir film diyeyim.
A Moment to Remember filmine yorum yazdı:
Bayık, eski Türk filmi tadında uzun sahnelerde yeter dediğiniz bir film. Zamankaybı
Romantik Komedi filmine yorum yazdı:
52 dk tahammül edebildim. Rezalet kelimesi bile bu filmi anlatmak için pozitif kalır.
Tam karantina, bitmedi bitmedi. Baştakai kazak suikastçı sahnesini izledikten sonra anlamaıştım tırt bir şey çıkacağını. Guy Ritchie iyice sıvamış, bu adamın tarzı bana uymuyor kesinlikle.