14 yıl önce
Angel-A filmine yorum yazdı:
filmdeki her saniye dikkate alıncak kadar güzeldi :)
Flashforward dizisine yorum yazdı:
tadını damağa gelmeden bırakan fevkaladenin fevkinde bi diziydi.devamı geleydi nolurdu kii ?
Kayıp Oda dizisine yorum yazdı:
devamı olsaydı da (en azından bi kaç bölüm daha) yani ucu açık bitmeseydi dediğim sürükleyici bi diziydi.