12 yıl önce
Europa Report filmine yorum yazdı:
Bilim Kurgu filmlerini çok seviyorum.Bu filmide gördüğümde hemen izlemeliyim diye daldım konusuna bile bakmadan.Basit bir uzay filmi çıktı.İmdb puanı 6.4 müş izledikten sonra gördüm.Bu filmin neresine o kadar puan vermişler anlamadım.Bir mekik ve arada uzay boşluğuna çıkan keşif yapan bir kaç insan görüntüsü olarak bilim kurgu olmamış.Film gerçekçi olsun diye kurguyu unutmuşlar.Sürekli diyaloglar dinledim.Film bilim kurgu değil belgesel havasında.Bitimine kadar atmosferi hiç değişmedi ve ben çok sıkıldım hiçbir keyif almadım bilim kurgu niyetine.Filme başlarken daha sürükleyici olacağını düşünmüştüm bu kadar sıkıcı heyecansız bilim kurgu hayalimde olmamıştı.Üzüldüm.Filmde gerilimde yazıyor ama gerilim olacak bir şeyde yoktu.Bilim kurgu sevenleri memnun edecek bir kapasitede olduğunu düşünmüyorum.Bende filme boşa bodoslama dalmışım.