12 yıl önce
Wicked Blood filmine yorum yazdı:
Abigail Breslin iyi iş çıkarmış
Redirected filmine yorum yazdı:
"Zero" filmleri ile başarı kazanmış Litvanyalı yönetmen Emilis Velyvis'in uluslararası ilk filmi.
tipik bir bir Guy Ritche filmini hatırlatayor. eğlenceli bir film olmuş
Karanlık Cinayetler filmine yorum yazdı:
film 1983 yılında olanları çok fazla katkı olmadan az bir kurgu ile beyazperdede canlandırmaya çalışıyor.
film 1973 ile 1983 yılları arasında en az 17 alaskalı kadının cinayetinden, 30 dan fazla kadına tecavüz ettiği düşünülen "Butcher Baker" lakablı Robert Hensen'in yakalanışını anlatıyor. kurbanları 16-41 yaş arasında olan bu seri katil ağustos 2014 de hapisanede ölmüş.
1983 yılında bu adamın elinden tek kurtulan ise kaçırılıp tecavüze uğrayan 17 yaşındaki Cindy Paulson(Vanessa Hudgens canlandırılıyor). İçeri tıkılmasına onun ifadesi ve tanıklığının epey katkısı olmuş.
ara ara "crime investigation, investigation Discovery" kanallarındaki dış ses olmadan canlandırmaları gibi olsa da :)
zamanın büyük ses getirmiş bu hikaye hali ile hollywood'a esin ve meze olmuş, Cold case, criminal mind ve law &order:special victim unit bölümleine malzeme çıkarmış
wikipediadan bu dizilerin hangi sezon ve bölümlerine esin olduğu bilgisini alabilirsiniz.
bu tarz gerçeklerden uyarlanan filmleri ilg ... Devamıfilm 1983 yılında olanları çok fazla katkı olmadan az bir kurgu ile beyazperdede canlandırmaya çalışıyor.
film 1973 ile 1983 yılları arasında en az 17 alaskalı kadının cinayetinden, 30 dan fazla kadına tecavüz ettiği düşünülen "Butcher Baker" lakablı Robert Hensen'in yakalanışını anlatıyor. kurbanları 16-41 yaş arasında olan bu seri katil ağustos 2014 de hapisanede ölmüş.
1983 yılında bu adamın elinden tek kurtulan ise kaçırılıp tecavüze uğrayan 17 yaşındaki Cindy Paulson(Vanessa Hudgens canlandırılıyor). İçeri tıkılmasına onun ifadesi ve tanıklığının epey katkısı olmuş.
ara ara "crime investigation, investigation Discovery" kanallarındaki dış ses olmadan canlandırmaları gibi olsa da :)
zamanın büyük ses getirmiş bu hikaye hali ile hollywood'a esin ve meze olmuş, Cold case, criminal mind ve law &order:special victim unit bölümleine malzeme çıkarmış
wikipediadan bu dizilerin hangi sezon ve bölümlerine esin olduğu bilgisini alabilirsiniz.
bu tarz gerçeklerden uyarlanan filmleri ilgi çekici bulanlar için güzel bir film.
Bu arda Nicolas Cage in karakteri de detektif Glenn Flothe baz alınarak çizilmiş
Stonehearst Asylum filmine yorum yazdı:
Ben Başarılı buldum, Edgar Allen Poe'nun bir kısa hikayesinden esinlenerek oluşturulmuş bir senaryo,filmde Poevari olmuş zaten,
gizem, gerilim, karanlık öyküler sevenler filmi sevecektir.
Liseli Polisler 2 filmine yorum yazdı:
birincisinden daha başarılı bulduğumu söyleyebilirim.
kapanış jeneriği efsaneydi.
Şef filmine yorum yazdı:
Jon Favreau yu onca action dolu iron man serisi ve Cowboys & aliens gibi comic book uyarlamalarından sonra tekrar böyle naif sıcak bir filmde görmek güzel oldu. alakasızda olsa biraz swingers zamanlarını hatırlattı tabii şimdi daha kilolu..
filmde herkesin bahsettiği gibi küba ağırlıklı latin müzikleri çok güzel olmuş.
Favreau'nun önceden beraber çalıştığı ve arkadaşları olan isimlerin cameo'ları da renk katmış filme.
sıcak ,tok olsan bile iştah açıcı bir aile filmi olmuş.
Vampir Akademisi filmine yorum yazdı:
The Mortel İnstruments den sonra hayal kırıklığı getiren bir uyarlama daha olmuş Vampire academi.
Halbuki bu iki serinin kitaplarından okurken gerçekten keyif alıyordum çıtır, iyi vakit geçirten kitaplardı hatta twilight serisinden daha keyifliydiler benim için.ama gelgelelim sinema uyarlamasına gelinip beyazperde de izlediğimde o kitaplardaki duygu,heyecan ve karekterlerin içine girmeyi bulamıyorsun. ve salak saçma ergen filmi havasında birşeyler ortaya çıkıyor ve ergenler bile yemiyor..
takip ettiğim bu tarz fantastik kitap serilerinden biride "The morginville Vampires" için de heralde bu hezimetlerden sonra "True Blood" ,"Hemlock Grove" v.b gibilerin peşinden gidip TV de şansını denemeyi uygun bulmuşlar sanırım. bakalım o etkili olabilecek mi?
Sabotaj filmine yorum yazdı:
Kanımca Arnold'un dönüşü iyi oldu Escape Plan'ı izledikten sonra "Stallone ve Shcwarzenegger olgun dönemlerinde iyi seneryo ve iyi projelerde yer alırlarsa 2. altın çağlarını yaşayabilirler gözüküyor tabii 2. sınıf aksiyonlara bulaşmamalılar kanaatimce.." diye bir yorumda bulunmuştum.
Doğru yorumlamış olduğumu düşünüyorum. yönetmeni başarılı bulduğum gibi senaryoda iyiydi. Zengin ve başarılı oyuncu kadrosuda etkilemedi değil.
Bir intakam filmi olduğunu iyi gizleyebilmiş ve merak uyandıran senaryoyu başarılı buldum. klişe bir intikam filmi izlemektense böylesini tercih ederim.
Transformers: Kayıp Çağ filmine yorum yazdı:
Derin hikayesi olmayan bir filme yaklaşık 3 saat çok gereksizdi. aksiyon ve CGI showu bir yerden sonra bayıyor. karekterler extra karikatürize edilmiş.
Mark Walberg ve Stanley Tucci iyi ve eğelnceli olsada bir daha izlermiyim soru işareti. iyi ki Shia LaBeouf yoktu kötü oyunu veya sevmediğimden değil 4. kez izlemek daha bayardı hissettirdiğinden, Mark Walber iyi seçim ama bu kadar uzun ve boş filmi kurtardığını da söyleyemem.
Penny Dreadful dizisine yorum yazdı:
mevzuu itibari ile ilgimi çeken bir dizi.. oyuncular çok iyi.. ama Eva Green baya iyi ve zor bir iş çıkarıyor hele 2. bölümde hayran oldum.
karanlık efsaneleri, gizemleri ve gerilimi sevenler için ideal