14 yıl önce
Kızıl Gezegen filmine yorum yazdı:
Film gayet güzell kurgusu çok iyi gerilimi yükseltmek için iyi bir deneme yapmışlar. sıradan bir konuyu heyecanı artırark sunabilmişler.
Kızıl Gezegen filmine yorum yazdı:
Film gayet güzell kurgusu çok iyi gerilimi yükseltmek için iyi bir deneme yapmışlar. sıradan bir konuyu heyecanı artırark sunabilmişler.
Unthinkable filmine yorum yazdı:
iyi bir konuya sahip biraz politik bir film olsada nedense beğenemedim bu filmi.
Fido filmine yorum yazdı:
aslında o hizmet meselesini ilk kullanan zombilerin şafagı adlı filmi. son kısımlarında kullanmıştı. ama iyi filmdi.
Terminatör: Kurtuluş filmine yorum yazdı:
serinin şuan son filmi 5. filmde çıkacak hatta arnoldda oynayacak. bu film çıktıgı dönem politikanın içerisinde oldugu için kısa bir süre görünmüştür. Arnoldsuz terminatör olmaz sonucta yinede bu film ilk 3 film kadar iyi değildi.
Terminatör 3: Makinelerin Yükselişi filmine yorum yazdı:
3. filmde gayet iyi seriyi bozmuyor dehşet sahnelere sahip 2. film tadında olsada 2. filmden farklı yanlarıda vardı. Kadın terminatör bence olayı daha iiyi olmuş :)
Altıncı Gün filmine yorum yazdı:
orjinal bir senaryo muhteşem bir film ama neden yorum yapılmamış ilginç gerçekten.
Batman ve Robin filmine yorum yazdı:
eski batman filmleri gerçekten kötü ama nedense bu film fena değildi. Oyuncu kadrosunun hakkını vermiyor tabi.
Silici filmine yorum yazdı:
arnold a bu tür roller yakışıor silici bence aksiyon sinemasında iyi yerlerde olmayı hakeden ama nedense popüleritesiniz az oldugunu gördüğüm bir film.
Babam Söz Verdi filmine yorum yazdı:
bu filmi tv de vermişlerdi 2 kez izlemiştim. süper ötesi hem eğlenceli hem anlamlı çok güzel bir film.