14 yıl önce
Gizemli Adaya Yolculuk filmine yorum yazdı:
Bazen filmler ikiye ayrılır: sıkıcı filmler ve sıkıcı olmayan filmler. İşte gizemli adaya yolculuk sıkıcı olmayan filmlerden.Yani beğendim. Dünyanın Merkezine yolculuk adlı ilk filmi çok beğenmiştim.Aslında bu film onun devamı değil.Fakat aynı yönetmenin yapmış olduğu ilk filmle küçük bir bağlantısı olan bir film sadece.O da ilk filmde oynayan Josh Hutcherson. İlk film gişede büyük bir başarı elde etmişti.Fakat gişe başarısı olarak baktığımızda film ilk filmi geride bırakmış. 325 milyon dolar gerçekten büyük bir gelir.Bence film ilk film tadında.Tabiki ilk film biraz daha iyiydi ama bu filmde de görsel efectler, ses efectler, müzikler, kamera kullanımı bence başarılıydı. Birde yönetmenin sinema dünyasında uzun metrajlı film türünde yeni olduğunu varsayarsak bence başarılı.Dwayne Johnson ilk filmde yoktu bu 2. filme ise renk katmış bence. Onu kaslarını kullanabilelceği farklı türlerde izlemek keyif versede böyle gençlere hitap eden filmlerde oynamasını yadırgamıyorum.Sihirli dağ filmide ... DevamıBazen filmler ikiye ayrılır: sıkıcı filmler ve sıkıcı olmayan filmler. İşte gizemli adaya yolculuk sıkıcı olmayan filmlerden.Yani beğendim. Dünyanın Merkezine yolculuk adlı ilk filmi çok beğenmiştim.Aslında bu film onun devamı değil.Fakat aynı yönetmenin yapmış olduğu ilk filmle küçük bir bağlantısı olan bir film sadece.O da ilk filmde oynayan Josh Hutcherson. İlk film gişede büyük bir başarı elde etmişti.Fakat gişe başarısı olarak baktığımızda film ilk filmi geride bırakmış. 325 milyon dolar gerçekten büyük bir gelir.Bence film ilk film tadında.Tabiki ilk film biraz daha iyiydi ama bu filmde de görsel efectler, ses efectler, müzikler, kamera kullanımı bence başarılıydı. Birde yönetmenin sinema dünyasında uzun metrajlı film türünde yeni olduğunu varsayarsak bence başarılı.Dwayne Johnson ilk filmde yoktu bu 2. filme ise renk katmış bence. Onu kaslarını kullanabilelceği farklı türlerde izlemek keyif versede böyle gençlere hitap eden filmlerde oynamasını yadırgamıyorum.Sihirli dağ filmide çok güzeldi mesela. Filmin mantık hataları çok fazla ama bunu irdelemek yersiz.Çünkü film zaten eğlence amaçlı yapılmış bir macera filmi.Bir bilimkurgu filmi olsa irdelerim ama bu filmde olmaz.Bu tip hataları görmezden gelmek bence filmin türüne göre yapılmalı. Ayrıca film gençlere yönelik bir film diye kötü bir puan vermeyi gerektirmiyor.Çünkü bir yorum görmüştüm adam ''çocuk filmi'' demiş 5 puanı yapıştırmış.Abi çocuk filmi olunca film kötü mü oluyor anlamıyorum. Bu arada Dwayne Johnson bana göre her türden yapımlara yakışıyor.Komedi, dram, aksiyon farketmiyor ama bana göre halen en ciddi ve en güzel filmi Faster dir. Böylesi ciddi aksiyon filmleri sanki tam ona göre. 10/ 7.0