[REC] 4: Kıyamet Gecesi filmine yorum yazdı:
Açıkçası film beklediğimden iyiydi. Her ne kadar 3. filmi çok beğenmesem de bu filmin ondan daha iyi oldugunu düşünüyorum. Lakin film kendi çizdiği çizginin dışına çıkıyor. El kamerası yerine çogunlukla profesyonel kamera çekimleri var. Ayrıca Rec zombi kültürünü burda daha farklı boyutlara çıkarıyorlar. İlk iki filmin yönetmeni işe el atmış olsa da o da seri filmler tadıında bırakılmalı kültürünü mesaj niteliğidne bu film ile gösteriyor. İlk film sıradan zombi literatürüyle yapılmış olsa da ikinci filmde olayı dini boyutlara taşımışlardı. 3. filmde ise daha fantastik bir halında abartı kaçınılmaz olmuştu. Bu filmde ise olayı parazit meselesine getirdiler. Ama en ilgi çekici olay buydu. The Thing isimli filmi izleyenler ve everler bu filmi sevecektir. Olay parazit meselesine dönünce film benim açımdan daha heyecanlı bir duruma döndü. Bu açıdan belki kendi zombi literatürünü ayaklar altına alsa da film daha tempolu ve gerilimli bir şekle büründü. ... DevamıAçıkçası film beklediğimden iyiydi. Her ne kadar 3. filmi çok beğenmesem de bu filmin ondan daha iyi oldugunu düşünüyorum. Lakin film kendi çizdiği çizginin dışına çıkıyor. El kamerası yerine çogunlukla profesyonel kamera çekimleri var. Ayrıca Rec zombi kültürünü burda daha farklı boyutlara çıkarıyorlar. İlk iki filmin yönetmeni işe el atmış olsa da o da seri filmler tadıında bırakılmalı kültürünü mesaj niteliğidne bu film ile gösteriyor. İlk film sıradan zombi literatürüyle yapılmış olsa da ikinci filmde olayı dini boyutlara taşımışlardı. 3. filmde ise daha fantastik bir halında abartı kaçınılmaz olmuştu. Bu filmde ise olayı parazit meselesine getirdiler. Ama en ilgi çekici olay buydu. The Thing isimli filmi izleyenler ve everler bu filmi sevecektir. Olay parazit meselesine dönünce film benim açımdan daha heyecanlı bir duruma döndü. Bu açıdan belki kendi zombi literatürünü ayaklar altına alsa da film daha tempolu ve gerilimli bir şekle büründü. Ayrıca gerilim film boyunca devam ediyor. Yan karakterlerini beğenmesem de gerilimi hissettiriyor ve sonuna kadar temposunun altına düşmeden ilerliyor. Eğer film gişede başarısız olmaz ise devam filmi gelecektir. Çünkü son sahnesi bu açıdan açık bir şekilde devam filminin geleceğinin mesajını veriyor. Tavsiye ederim. 10/ 7.0