9 yıl önce
Organize İşler filmine yorum yazdı:
Gemide filmine yorum yazdı:
gemide’ye yorum yazayım da hem entel görüneyim hem de size sert geldiyse izlemeyin diyerek puan toplayayım vs.
film türkiye’nin profilidir bir arkaşın da dediği gibi, hatta direkt erkekler böyledir ne yazık ki. en iyisinden en kötüsüne evrimsel olarak iğrenç varlıklarız.
Süt Kardeşler filmine yorum yazdı:
bizi küçük yaşta kişilik çatışmalarıyla tanıştıran, en sevdiğim ilk on türk sinema filmi arasında yer alıyor süt kardeşler. eskiden filmler çok güzel romantizmi yapasım geliyor ama ellerim böyle ucuz numaraları yapmama izin vermiyor.
gulyabaninin tasarımını kibariyenin annesinden esinlenmelerine rağmen bunu açıklamamaları ise büyük ayıp.
yılmaz erdoğan'ın açık ara en iyi işidir. oyunculuklar şahane, izlemelere doyamıyor insan. bir de 70'li yıllardaki o sıcaklığı yakalayabilmiş olması çok güzel.
izlemeyen varsa, ben türkiye'de çekilen filmleri severim vs. demesin.