U
5 yıl önce
Transformers 2 : Yenilenlerin İntikamı filmine yorum yazdı:
bence çok güzel bir film ama Optimus Prime ın ölüm sahnesinden hiç hoşlanmadım
Transformers 2 : Yenilenlerin İntikamı filmine yorum yazdı:
bence çok güzel bir film ama Optimus Prime ın ölüm sahnesinden hiç hoşlanmadım
Transformers filmine yorum yazdı:
eğlenceli tam çerezlik bir film serisini tamamlarsan mükemmel olur
Pasifik Savaşı İsyan filmine yorum yazdı:
bu filim izlediğim en efsane filmlerden bi tanesi umalım ki pasifik savaşın 3 filmi çıkar ve bu filmin sonu ne kadar da havalı bitti öyle
Tehdit filmine yorum yazdı:
Güzel film. Heyecanlı geçti. Bir çok ünlüyü bir arada görmek iyi geldi.
Salgın konusunu iyi işlemişler.
iyi-kötü asker senaryosu burda da karşımıza çıktı.
İzlenebilir.