9 ay önce
Silahlar filmine yorum yazdı:
İyi çekilmiş bi film. Teknik açıdan diyecek bişi bulamıyorum. Şu cadı saçmalıklarından amerikalılar ne anlıyor onu anlayamıyorum. Saçma arkadaş saçma. Bizdeki cin saçmalıkları gibi. Julia garner ozarktan sevdiğim bi oyuncu. Yine iyi burda da. Ama hikaye saçma işte. Saçmalık.