U
5 ay önce
Evcilik filmine yorum yazdı:
Vakit kaybı bir film. Porno mu izliyoruz, belgesel mi izliyoruz, gerilim filmi mi... ne olduğu belli olmayan bir tür. Sanki her an bir aksiyon olacakmış gibi fonda gereksiz bir gerilim müziği... otelin adı evcilik, ben de sandım konsept bu falan hani otele gelenler evcilik oynamaya geliyor. Hatta en son otel sahibi kardeşi psikoloğun kartını uzatınca dedim ki aha güzel komplo, otelde konsept deneyim yaşat sonra psikoloğa gönder parayı kırmaca vs... ama yok, ispanyol gerilim filmlerine mi özendiniz? Olmamış. 6 puan verenler var, çok cömert insanlar. 2,5 etmez film. En son hızda hızlandırdım o bile yetmedi öyle de ağır işlemiş.