T
7 yıl önce
Maniac dizisine yorum yazdı:
Emma Stone'un kedi gibiliği ve Jonah Hill'in inanılmaz zayıflamış olması hasebiyle, magazinel sebeplerden başladığım bu diziyi rahatsız ediciliği yüzünden izlemeye devam ettim açıkçası. Zaman zaman insanı rahatsız eden, sürreal sahneleri çok keyifliydi bence. Yalnız sigaralı Japon ablanın olayını pek anlamadım. O karakterin bir hikayesi, bir arkaplanı olacak diye bekledim ama fos çıktı.