Hush filmine yorum yazdı:
Merhaba,geçen gün izledim ve filmi çok beğendim.İzlenmesi gereken bir gerilim filmi.Her an ne olacağı belli değil.Tatmin etti doğrusu :)
Görüşleriniz bizim için çok önemli ve değerli...
Size cevap verebilmemiz için lütfen e-posta adresinizi yazın. Bilgileriniz sadece size cevap verme amacıyla kullanılacaktır.
ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?