The Lighthouse Yorumları

The Lighthouse filmi detayları

@kaandg

9 ay önce

10 / 10

Yeşil Cin var filmde bi de Batman var Yeşil Cin'in fenerine gidiyor Batman, Yeşil Cin biraz deli gibi yapmış kendisini, zorla içki içirip içkisine ilaç katıyor, öyle olunca Batman deliriyor, "ben burayı süpürmem" diyor, ayıp şeyler yapıyor(tövbe tövbe), martı da camı çalınca iyice kafayı sıyırıp martıyı boğuyor, Yeşil Cin'i gömüyor(Batman sonuçta) fenere bakıyor gözü yanıyor, gözü yandığı için merdivenden düşüp ayağını kafasını kırıyor, kankilerini boğduğu için diğer martılar bunu gömmek yerine gözünü falan yiyorlar.

Bir de üryan deniz kızı var.

10/10

@yusufturkes

1 yıl önce

Gene Robert Eggers ve gene gotik bir atmosfer. Gerilim dolu, müthiş keyifli bir film. Hatta youtube kanalımda film hakkında yaptığım bir eleştiri videom var, ilgilenen arkadaşlar izlerse çok sevinirim; https://youtu.be/fdyh9UhJ9Og

@sinsiti

2 yıl önce

7.7 / 10

film sonunda cikan tesekkur kismindaki ilk isim ari aster.. eyyorlamam bu kadar

@rashomon

3 yıl önce

7.9 / 10

Bu kuzeyli arkadaşımız mistik atmosferi karanlığı sembolizmi büyü işlerine vurgularıyla kendi cehennemini oluşturmuş.İki adam bir fener ast üst çekişmeler ihtiraslar,arzular,gelecek kaygısı gibi geçmiş dönemi anlatırken günümüzde aynı endişelerin hala devam ediyor olması hiç değişmemiş.Bari adamın Tazminatını verseydiniz..!! Sinirleri geren ve Oyunculuklarıyla büyüleyen bir film.
E

@efesahin0101

3 yıl önce

Böyle kasvetli havalarda geçen filmlere hasret kaldık.Oyunculuk ve görüntü olarak güzel bir film.

@berat_k

4 yıl önce

7.7 / 10

Ne muhteşem bir sinematografi...
Ne güzel oyunculuk...
Ne başarılı bir prodüksiyon tasarımı...

@henriette

4 yıl önce

8.6 / 10

kasvetli.

@ustilago

4 yıl önce

muhteşem görselliğe sahip mitolojik ögelerle dolu bir film ,filmin 4:3 oranına sahip olmasının nedeni 30 yıllardan kalma bir 35mm ile çekilmiş olası bu beni benden aldı eşsiz bir eser çıkarmak için güzel bir tercih. film imgesel anlatıma sahip böyle filmleri seviyorum.

@blackestblack00

5 yıl önce

Filmi izlerken "bu film testosteron kokuyor" diye düşünmüştüm, sonrasında yazılanlara bakınca benimle aynı şeyi hissedenler olduğunu gördüm. İyi bir film mi, evet çok iyi bir film ama benim için izlemesi çok zordu, ruhum sıkıştı adeta.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL