Negatif bir giriş olacak ama çok overrated. Hem çok basit bir hikayesi var, hem ne anlattığı belli değil. "Beni farklı bir dünyaya götürür" beklentisiyle izlemeye başladım, bu beklentimi karşılamadı. Kendine has bir dünyası var ama bunun içine giremedim. Belki sorun bendedir. Kim kimi kovalıyor, kimden kaçıyor anlamak zor olabiliyor. İsteyen istediğini yapabiliyor, istediği araca atlayabiliyor.
Filmi sevenlere hak veriyor ve saygı duyuyorum. Salt bir aksiyon filmi. Baştan sona hem çok hareketli, hem görsel bir şölen sunuyor. Filmden beklentisi görsellik ve aksiyon olan insanları mutlu etmesi normal. Çok sevilmesini de buna bağlıyorum. Bilgisayar oyunu görselliği var, bilgisayar oyunu heyecanı yok.
Gönlümden geçen puan 6,5 olmasına rağmen bu görselliğe ve emeğe haksızlık olacağını düşündüğüm için zorlama bi 7/10 verdim.
seriye hakim değilim ama aksiyon hic durmadan devam etti sevdim güzeldi başucu filmlerime ekledim başarılı buldum zaten tom hardy ve charlize theron aksiyon macera oyuncuları uyumları ne kadar iyi olmasada oyunculukları güzeldi gitar çalan adam değişik geldi :D 10/7.5
bana " oha bu nasıl aksiyon ulan? " dedirtmiş filmdir. Ağzım açık izledim. Hele ki çoğu sahnenin gerçek olması cgi kullanılmamış olması delirtiyor insanı. Bunu çeken adam 70 lerinde ya şaka olmalı herhalde?
Hem basit hem derin bir anlam arayışına izin veren bir film. Politik olarak çıkarım da yapabilirsiniz dümdüz olarak iyiler ve kötüler arasındaki kaynak savaşını da izleyebilirsiniz. her yönden doyurucu. Aksiyon filmlerinde yeni dönemde çıtayı yükseltmiştir bu film.
Maalesef gerçek Max bu değil. Tom Hardy bile kurtaramamış. Bu evcil bir Max olmuş, o evreni son 40 dakika hariç iyi uyarlamışlar günümüze, o konuda başarılıydı. Ayrıca bu filmle ve kurduğu post apokaliptik evrenle ilgilenen seriyi baştan izlemeli. Bu sadece basit bir para tuzağı, orjinal seri tüm zamanların en iyi post apokaliptik filmlerini ihtiva eder.
Kelimelerimin kifayetsiz kaldığı bir film.. Beni sanırım görsel olarak bu kadar tatmin eden bir yapım olmamıştı daha önce. 99 kez seyretsem 100.için hadi tekrar başlatın derim.
Enfes ötesi. Tom Hardy zaten canım aşkım. 2 saatlik bir görsel şölene hazır olun.
Kıyamet sonrası bir dünya ve tam bir görsel şölen. Özellikle rock metal müziklerin olduğu sahneler o kadar harika olmuş ki, sanki oradaki kurgusal dünyanın içinde gibi hissediyorsunuz kendinizi. Özgürlük ve eşitlik gibi kavramları ele alıyor oluşu da filme ayrı bir değer katıyor.
Filmin fragmanını izlemeden izlerseniz hapı yutmuş olursunuz ki bu hap her ne kadar kötü densede birçok insana bazı dönemler güzel hızlı zamanlar yaşatmıştır.
@stiff
11 ay önce
7 / 10
Filmi sevenlere hak veriyor ve saygı duyuyorum. Salt bir aksiyon filmi. Baştan sona hem çok hareketli, hem görsel bir şölen sunuyor. Filmden beklentisi görsellik ve aksiyon olan insanları mutlu etmesi normal. Çok sevilmesini de buna bağlıyorum. Bilgisayar oyunu görselliği var, bilgisayar oyunu heyecanı yok.
Gönlümden geçen puan 6,5 olmasına rağmen bu görselliğe ve emeğe haksızlık olacağını düşündüğüm için zorlama bi 7/10 verdim.
@tolgakocak
2 yıl önce
7.5 / 10
@yokitosama
2 yıl önce
8 / 10
Hem basit hem derin bir anlam arayışına izin veren bir film. Politik olarak çıkarım da yapabilirsiniz dümdüz olarak iyiler ve kötüler arasındaki kaynak savaşını da izleyebilirsiniz. her yönden doyurucu. Aksiyon filmlerinde yeni dönemde çıtayı yükseltmiştir bu film.
@gadnokopele
5 yıl önce
@zeytutu
5 yıl önce
9 / 10
Enfes ötesi. Tom Hardy zaten canım aşkım. 2 saatlik bir görsel şölene hazır olun.
@sibelboz
5 yıl önce
@rei
6 yıl önce
7.5 / 10
@hikmetelli
7 yıl önce
@kaan76
8 yıl önce
@emrechik
8 yıl önce
9.1 / 10