Üzerinden onca zaman geçtiği halde ara ara aklıma geliyor. Başka insanların alamayacağı bir risk, adamın da üzerinden atamayacağı bir stigma. Büyük talihsizlik.
Bir iftira bir hayatı ne kadar mahvedebilir? o kadar gerilim filmi izledim ama bu kadar gerildiğimi pek hatırlamam. film ve gerçek hayat çizgisini o kadar inceldi ki izlerken bir an durun artık diyesim geldi. övgüyü sonuna kadar hakediyor.
Mad Mikkelsen... bu adama diyecek bir şey bulamıyorum... oyunculuk budur dedirtiyor.
Muhteşem bir tatlı gerilim! Mikkelsen hayranları bayılacaktır. Spoiler gibi değil gibi; modern sandığın avrupanın da ücra köşesinde ne kör cahillerin dolaştığını görüyorsun filmde.
yıllardır hep ertelediğim ama bir gün izlemem gerektiğine emin olduğum bir filmdi. keşke bu kadar geciktirmeseydim. sakin kafayla izledim sonunda. kesinlikle rahatsız edici bir film. rahatsız etmemesi gibi bir şey yok ama anlatılmak isteneni de öyle veriyor zaten. insanı anlatan filmler kategorisinde görüyorum.
@whatever
5 ay önce
9 / 10
@yokitosama
1 yıl önce
8 / 10
Mad Mikkelsen... bu adama diyecek bir şey bulamıyorum... oyunculuk budur dedirtiyor.
@hilalozenc
2 yıl önce
@matteroffact
3 yıl önce
7 / 10
@filmafili
3 yıl önce
@esrapolat
4 yıl önce
@wasteful
4 yıl önce
@zemzem
5 yıl önce
@professor
5 yıl önce
8.3 / 10
@ezgi124
6 yıl önce
keşke bu kadar geciktirmeseydim. sakin kafayla izledim sonunda. kesinlikle rahatsız edici bir film. rahatsız etmemesi gibi bir şey yok ama anlatılmak isteneni de öyle veriyor zaten.
insanı anlatan filmler kategorisinde görüyorum.