Düzenbaz Yorumları

Düzenbaz filmi detayları

@esmeralda

13 yıl önce

6.5 / 10

Christian Baleana karakter olmasına karsın fılmı sırtlayan Jeniffer, Amy ve Bradley olmuş. Oyunculukları şapka çıkarılır cinsten gerçekten. Müzikler de çok iyi. Ama filmde bunun dısında oyle abartılacak birşey yok .Hatta cok fazla replik ve karmasık diyaloglardan dolayı film bir yerden sonrasıkıyor.Film için herhangi bir beklenti içine girmeyin derim.

Jeniffer ve Amy Oscar dasanslı olabilir ama Christian Baleiçin aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

@excadet

13 yıl önce

7.7 / 10

gözler daha çok Christian Bale'de olmasına karşın asıl övgüyü bence bayanlar yani Amy ile Jennifer hakediyo... uyarlama ve biraz durgun geçsede oyunculuk açısından gayet kaliteli

@electra

13 yıl önce

hakkinda cok fazla birsey yazilmasina gerek olmayan vasat bir film. akilda sadece christian bale ve amy adams'in oyunculuklari kaldi.

@qtarantino

13 yıl önce

7.7 / 10

Konusu itibariyle klişe olabilecek bir film.Ama dönem filmi olduğu için diğerlerinden biraz da olsa sıyrılıyor tabi.Bi de bu tarz filmlerde çok daha iyi senaryolar gördüğümüz için film beklenen etkiyi yaratmayabilir ama bu kadar olumsuz eleştiriyi de kesinlikle haketmiyor.Film durağan değil kurgusu sürekli olayın içinde kalmanızı sağlıyor ve filmden kopmuyorsunuz.Ben sıkılmadım ve büyük keyif alarak izledim.Özellikle dönemine de uygun bi şekilde seçilen müzikleri büyük etken oldu.Oscarda en iyi film alabilecek kadar iddialı değil ama bi karşılaştırma yaparsak en azından Esaretin 12 yılından daha çok hak ediyor bence.

@ozlempin

13 yıl önce

Çok sıkıldım izlerken ve bir türlü içine giremedim filmin. Değil soundtrackler benim için Christian Bale bile kurtaramamış filmi. Beklentiyi düşük tutun derim.

@dorukayar

13 yıl önce

1.2 / 10

Yarısında çıktım. Çok kötüydü. Sıkıcı, durağan bir film. Oyuncular bile kurtaramamış.

@headbang1903

13 yıl önce

Filmi çok çok büyük beklentiyle izlemeye başladığımdan mıdır nedir bilmiyorum ama umduğum keyfi alamadım filmden. Tabi ki de Christian Bale ve Jennifer Lawrence'ın oyunculukları çok iyiydi ama senaryonun zayıflığından oyunculuklardan da yeteri kadar tat alamıyorsunuz. Kesinlikle kötü bi' film değil ama oyunculuklara uymuyor.

@nu_eg

13 yıl önce

Sanırım önceden duyduğum abartılı beğeniler beklentimi arttırdı ve ben biraz hayal kırıklığına uğradım. Beğendim ama bazı yerleri gereksiz uzatılmış ve sıkıcı geldi. Sonunda toparlandı ama yine de son dönem rakiplerinin yanında daha zayıf buldum

@senersen

13 yıl önce

4.5 / 10

berbat bir film herşeyden önce. oscara aday olacak hiç bir yönü ve oyuncuların performansı yok. müzikler hariç tam bir sıfır

@miss_pace

13 yıl önce

6 / 10

abartılacak bir tarafı yok.kötü mü? hayır değil.ama iyi de değil.ortalama bir film.çok basit bir konu fazla karışık anlatılmış.yoksa son derece klişe bir konusu var.bu kadar kafa karıştırmaya ne gerek var bilemedim.oyunculuklar iyi ama durumu kurtarmaya yetmemiş.zira müziklerde öyle. eski şarkılardan bile medet umulmuş sanki.kısacası sevemedim ben.tatsız tuzsuz bir film izledim ve açıkçası sinemada izlediğime de pişman oldum.oscar için iyi propaganda yaptıkları belli ama fazla şişirildiğini düşünüyorum.yine de tahmin yürütmek için erken.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL