basit ama önemli olan bazı konulara güzelcene değinmiş bi' film.
35-19; ben nasılım o nasıl ben şu yaştayken o şuydu. ben şu yaşında olunca o şu yaşında olacak hmm olabilir düşünceleri, kimsenin kendini yetişkin hissetmek istememesi ama bununla bir şekilde yüzleşmesi(tıraş olurkenki ayna örneğin). 19 açısından bakınca da 35e gelmek için kestirme yollar denemesi(seks), başına buyrukluk. zamanını iyi değerlendirememe(bin küsür sayfalık kitaba dalıp herkese ben şairim aga diyememek mesela). peki bu farklı nesiller nasıl bir araya gelecek, elbette birbiriyle uyumlu çatışmaya girerek. anı yaşayıp faşikleşmeyerek. ıiy vampir kitabı; "çok iyi de oldu, çok güzel iyi oldu tağam mı?" diyen abinin dediği gibi "herkesin hayatına kimse karışamaz". hepimiz içten içe bizle aynı zevklere sahip insanlarla beraber olmaya, benzer zevklere sahip olmayanları da kendimize benzetmeye o da olmazsa onları dışlamaya çalışıyoruz(bu genelde önyargıyla yapılıyor). bu sevgi... Devamı
basit ama önemli olan bazı konulara güzelcene değinmiş bi' film.
35-19; ben nasılım o nasıl ben şu yaştayken o şuydu. ben şu yaşında olunca o şu yaşında olacak hmm olabilir düşünceleri, kimsenin kendini yetişkin hissetmek istememesi ama bununla bir şekilde yüzleşmesi(tıraş olurkenki ayna örneğin). 19 açısından bakınca da 35e gelmek için kestirme yollar denemesi(seks), başına buyrukluk. zamanını iyi değerlendirememe(bin küsür sayfalık kitaba dalıp herkese ben şairim aga diyememek mesela). peki bu farklı nesiller nasıl bir araya gelecek, elbette birbiriyle uyumlu çatışmaya girerek. anı yaşayıp faşikleşmeyerek. ıiy vampir kitabı; "çok iyi de oldu, çok güzel iyi oldu tağam mı?" diyen abinin dediği gibi "herkesin hayatına kimse karışamaz". hepimiz içten içe bizle aynı zevklere sahip insanlarla beraber olmaya, benzer zevklere sahip olmayanları da kendimize benzetmeye o da olmazsa onları dışlamaya çalışıyoruz(bu genelde önyargıyla yapılıyor). bu sevgililik kurumu içinde geçerli deyorlar, orasını bilmiyorum. farklılık iyidir, tartışma canlılık katar yaşama. kitap deliliği; "hayatı kitaplardan öğrenemezsin tecrübe etmen gerek" ve "kitapların bireye hem arkadaşlık etmesi hem de onu izole etmesi" düşünceleri gayet net, katılıyor ve eklemeye gerek duymuyorum. o yüzden reçeteye sabah ve akşam karnın aç veya tok olması fark etmez 2 bölüm foxtv dizileri yazıyorum.
başka şeyler de vardı da aklıma gelmiyor pek. son olarak gömlekli elemanın(ah bu hafızam) en sevdiği hocası whiplash filmiyle oscar alan kelin saçlı ve makyajlı hali değil mi sizce de?
Orta yaşa ve gençliğe ya da insanın geçmişine ve geleceğine aynı anda bir bakış. Ama özellikle gençliği ve orta yaşı ele almış olması filmi diğer insan hayatını irdeleyen filmlerden farklı kılıyor. Hikayedeki yaşlı karakteler ve onların filmdeki durdukları nokta ve sadece konuyu destekleyici oranda kalması ve fazla detaylandırılmaması izleyicinin orta yaş ve gençlikle ilgili algısını daha da kuvvetlendiriyor.
Yolun yarısı diyenler; yaşadıklarını ve kendilerini başka bir gözden görmek isteyenler ya da yaşanılanlara tekrar şahit olmak isteyenler için tam yerinde bir karar.
İçine kapanmışlığı, akıp giden zamanı, yabancılaşmayı, eskiye olan özlemi, kişisel farkları, beton yüzlerden olmama telaşını, alışkanlıkların değişmesini aslında değişememesini yüzünüze sille tokat vuran filmdir. Josh Radnor kendini gittikçe aşıyor, senaryo güzel, ne yapacağını bilmeyen yüzler güzel, karakterler, diyaloglar, müzikler güzel, hatta fazla güzel. Komedi yapmalıyım herkes gülmeli, esas olanla kız bin tane salaklık yapıp yine birbirini bulmalı diye uğraşan vıcık vıcık filmlerden bıktıysanız, iki arada bir deredeyseniz ne yapın ne edin izleyin.
Harika bir arayış filmi. Bu filmin kitlesinin hakkını vereceğini düşünüyorum.
Sanırım burada olmanın en çok sevdiğim yanlarından bir tanesi insana herşeyin mümküm görünmesi. Önünde sınırsız sayıda seçenek var. Okul bittiğinde, her şeyin gerçekleşme ihtimali var ve okul cidden bittiğinde hayat denilen olay başlıyor, anlıyor musun? Kararlar verilmiş. Önünde duran o kadar seçenek artık orada değ... Devamı
İçine kapanmışlığı, akıp giden zamanı, yabancılaşmayı, eskiye olan özlemi, kişisel farkları, beton yüzlerden olmama telaşını, alışkanlıkların değişmesini aslında değişememesini yüzünüze sille tokat vuran filmdir. Josh Radnor kendini gittikçe aşıyor, senaryo güzel, ne yapacağını bilmeyen yüzler güzel, karakterler, diyaloglar, müzikler güzel, hatta fazla güzel. Komedi yapmalıyım herkes gülmeli, esas olanla kız bin tane salaklık yapıp yine birbirini bulmalı diye uğraşan vıcık vıcık filmlerden bıktıysanız, iki arada bir deredeyseniz ne yapın ne edin izleyin.
Harika bir arayış filmi. Bu filmin kitlesinin hakkını vereceğini düşünüyorum.
Sanırım burada olmanın en çok sevdiğim yanlarından bir tanesi insana herşeyin mümküm görünmesi. Önünde sınırsız sayıda seçenek var. Okul bittiğinde, her şeyin gerçekleşme ihtimali var ve okul cidden bittiğinde hayat denilen olay başlıyor, anlıyor musun? Kararlar verilmiş. Önünde duran o kadar seçenek artık orada değiller. Bir noktada anlaman gerekiyor...
-Buranın nesini bu kadar çok sevdin?
+ Bazı şeyleri sadece şu an yapabilirsin, anlıyor musun? Bütün gün oturup kitap okuyabilirsin,fikirler hakkında harika konuşmalar yapabilirsin. Dünyadaki insanlar, bunları yapamazlar. Bi' düşün. Burada oturan herkese gidip ''ben bir şairim'' diyebilirsin. Ve hiç kimse gelip de yüzüne yumruk atmaz.Yani, bu da hiç yoktan iyidir.
Zaman zaman gülümsetse de, zaman zaman bir o kadar sıktı. Başrol oyuncularını çok sempatik bulmama rağmen yorumum bu yönde maalesef. "Entel" iki karakterin; kendi çaplarında "entel", duygusal açıdan çok doyurucu olmayan aşk hikayeleri yalın bir dille aktarılmış. İzlenebilir ama "çerezlik" kategorisinde. 6/10
@bahilas
8 yıl önce
@broken
11 yıl önce
7.2 / 10
35-19; ben nasılım o nasıl ben şu yaştayken o şuydu. ben şu yaşında olunca o şu yaşında olacak hmm olabilir düşünceleri, kimsenin kendini yetişkin hissetmek istememesi ama bununla bir şekilde yüzleşmesi(tıraş olurkenki ayna örneğin). 19 açısından bakınca da 35e gelmek için kestirme yollar denemesi(seks), başına buyrukluk. zamanını iyi değerlendirememe(bin küsür sayfalık kitaba dalıp herkese ben şairim aga diyememek mesela). peki bu farklı nesiller nasıl bir araya gelecek, elbette birbiriyle uyumlu çatışmaya girerek. anı yaşayıp faşikleşmeyerek. ıiy vampir kitabı; "çok iyi de oldu, çok güzel iyi oldu tağam mı?" diyen abinin dediği gibi "herkesin hayatına kimse karışamaz". hepimiz içten içe bizle aynı zevklere sahip insanlarla beraber olmaya, benzer zevklere sahip olmayanları da kendimize benzetmeye o da olmazsa onları dışlamaya çalışıyoruz(bu genelde önyargıyla yapılıyor). bu sevgi ... Devamı
35-19; ben nasılım o nasıl ben şu yaştayken o şuydu. ben şu yaşında olunca o şu yaşında olacak hmm olabilir düşünceleri, kimsenin kendini yetişkin hissetmek istememesi ama bununla bir şekilde yüzleşmesi(tıraş olurkenki ayna örneğin). 19 açısından bakınca da 35e gelmek için kestirme yollar denemesi(seks), başına buyrukluk. zamanını iyi değerlendirememe(bin küsür sayfalık kitaba dalıp herkese ben şairim aga diyememek mesela). peki bu farklı nesiller nasıl bir araya gelecek, elbette birbiriyle uyumlu çatışmaya girerek. anı yaşayıp faşikleşmeyerek. ıiy vampir kitabı; "çok iyi de oldu, çok güzel iyi oldu tağam mı?" diyen abinin dediği gibi "herkesin hayatına kimse karışamaz". hepimiz içten içe bizle aynı zevklere sahip insanlarla beraber olmaya, benzer zevklere sahip olmayanları da kendimize benzetmeye o da olmazsa onları dışlamaya çalışıyoruz(bu genelde önyargıyla yapılıyor). bu sevgililik kurumu içinde geçerli deyorlar, orasını bilmiyorum. farklılık iyidir, tartışma canlılık katar yaşama. kitap deliliği; "hayatı kitaplardan öğrenemezsin tecrübe etmen gerek" ve "kitapların bireye hem arkadaşlık etmesi hem de onu izole etmesi" düşünceleri gayet net, katılıyor ve eklemeye gerek duymuyorum. o yüzden reçeteye sabah ve akşam karnın aç veya tok olması fark etmez 2 bölüm foxtv dizileri yazıyorum.
başka şeyler de vardı da aklıma gelmiyor pek. son olarak gömlekli elemanın(ah bu hafızam) en sevdiği hocası whiplash filmiyle oscar alan kelin saçlı ve makyajlı hali değil mi sizce de?
@vipassana
13 yıl önce
@pinkfelis
13 yıl önce
Yolun yarısı diyenler; yaşadıklarını ve kendilerini başka bir gözden görmek isteyenler ya da yaşanılanlara tekrar şahit olmak isteyenler için tam yerinde bir karar.
@sis
13 yıl önce
"Ayrılamadığın her yer bir hapishanedir."
@enik_kral
13 yıl önce
ve her kum tanesi dönüşüyor bir mücevhere...''
@kiyoik
13 yıl önce
@ness
14 yıl önce
8 / 10
@alone
14 yıl önce
9.2 / 10
Harika bir arayış filmi. Bu filmin kitlesinin hakkını vereceğini düşünüyorum.
Sanırım burada olmanın en çok sevdiğim yanlarından bir tanesi insana herşeyin mümküm görünmesi. Önünde sınırsız sayıda seçenek var. Okul bittiğinde, her şeyin gerçekleşme ihtimali var ve okul cidden bittiğinde hayat denilen olay başlıyor, anlıyor musun? Kararlar verilmiş. Önünde duran o kadar seçenek artık orada değ ... Devamı
Harika bir arayış filmi. Bu filmin kitlesinin hakkını vereceğini düşünüyorum.
Sanırım burada olmanın en çok sevdiğim yanlarından bir tanesi insana herşeyin mümküm görünmesi. Önünde sınırsız sayıda seçenek var. Okul bittiğinde, her şeyin gerçekleşme ihtimali var ve okul cidden bittiğinde hayat denilen olay başlıyor, anlıyor musun? Kararlar verilmiş. Önünde duran o kadar seçenek artık orada değiller. Bir noktada anlaman gerekiyor...
-Buranın nesini bu kadar çok sevdin?
+ Bazı şeyleri sadece şu an yapabilirsin, anlıyor musun? Bütün gün oturup kitap okuyabilirsin,fikirler hakkında harika konuşmalar yapabilirsin. Dünyadaki insanlar, bunları yapamazlar. Bi' düşün. Burada oturan herkese gidip ''ben bir şairim'' diyebilirsin. Ve hiç kimse gelip de yüzüne yumruk atmaz.Yani, bu da hiç yoktan iyidir.
@stiff
14 yıl önce
6 / 10