Denzel Washington'un Uçuş Filmine çok benzeyen konusu yüzünden uzun süre izlemeyi ertelediğim bir filmdi ve izledikten sonra ne denli saçma bir fikirmiş dedim kendime.Clint Eastwood çekmiş,Tom Hanks oynamış ne diye erteliyorsun?Daha ne olabilirdi??Gayet güzel bir film,izlemediyseniz benim gibi yapıp,ertelemeyin.
bu tarz filmleri severim. pilotların kuleyle konuşmaları, ambulansların itfaiyelerin olay yerine geliş anları, kurtulma hikayeleri gibi şeyleri izlemek hoşuma gider. gerçek ve güzel bir hikâyeydi.
155 yolcunun da kurtulduğunu bilmeme rağmen yine de Jeff'e bir şey olacak diye endişelendim.
Amerikan kahraman hikayelerine prim vermeyen bana bile izletti, kusursuz görülen teknolojiye insan faktörü katmayan çok bilmişlere kapak sahnesini unutmayacağım, başrolde Tom Hanks oyunculuğu olmasa sıkıcı olabilirdi...
Aslında sıkıcı bir konusu var filmin. Ama konunun aksine akıcı bir film olmuş, sıkılmadan izledim Amerikalı kahramanımıza rağmen. Olay da doğum günümde yaşanmış benim için çokta önemli olmayan bu tarihi de unutmam artık. Tom Hanks’e gelince, Tom Hanks’di işte her zamanki gibi muhteşem.
@ahbarboz’un yorumuyla yeterince açığa kavuşmuş film. Zamanlama, tecrübe ve irade ve şans ( risk = kurtuluş ) olmuş. Nabzın 110 a vurduğunda aldığın riskin ehemmitetini ifade etmekte, geriye dönük algılamasını yitirebilir insan ! Psikolojik yönü o denli kuvvetli filmin.. Mesele ne ABD ne de bir bulmaca senaryosu deği..
@yagcionur
2 yıl önce
@mahi
3 yıl önce
@ulkt
4 yıl önce
6 / 10
@hamdicakir
4 yıl önce
@henriette
4 yıl önce
155 yolcunun da kurtulduğunu bilmeme rağmen yine de Jeff'e bir şey olacak diye endişelendim.
@sabiha
5 yıl önce
7 / 10
@stardst06
5 yıl önce
8 / 10
@hanimbarman
6 yıl önce
@naksidil
6 yıl önce
7.7 / 10
@shamur_musti
9 yıl önce
6.5 / 10