Demir Adam 3 Yorumları

Demir Adam 3 filmi detayları

@krmbob

10 ay önce

8.4 / 10

Bu film adına genel bi dışlanmışlık var gibi. TV'de de az çıkıyordu o yüzden diğer filmlerine göre daha uzak kaldığım bir yapımdı ama adam akıllı izledim ve ''yaani'' diyorum, 2. filmden bi tık önde gibi geldi. Bu dışlanmışlık ya da insanların ayrıldığı nokta ya Aldrich karakterinden ya da Mandarin'i çizgi romanlardan çok uzak yapmış olmalarından kaynaklı galiba.

Eiffel 65 - Blue(Da Ba Dee) çok hoşuma gitti bu arada, eklemek istedim:)

Pepper: I got you!
Tony : I got you first! ve zırhı Pepper'a giydirdiği sahne güzeldi

Tony: Stop stopping!

Aksiyon erken başladı bence. Ona rağmen gayet Iron Man yanında Tony Stark'ı da izledik. Avengers sonrası başlayan anksiyetesi ve kendi dünyasında yaşadıkları da orta düzeyde aktarılmış. Bu ruhsal hali zaten Age of Ultron'un biraz da konusunun temelini atmış oluyor, hatta sonraki filmler için gayet iyi bir altyapı. ''Berkay-Korucu'' Youtube kanalındaki incelemeyi izlerken gördüğüm bir yorum;
"Kahramanı kahraman yapan şey elinden alınırsa
... Devamı
Bu film adına genel bi dışlanmışlık var gibi. TV'de de az çıkıyordu o yüzden diğer filmlerine göre daha uzak kaldığım bir yapımdı ama adam akıllı izledim ve ''yaani'' diyorum, 2. filmden bi tık önde gibi geldi. Bu dışlanmışlık ya da insanların ayrıldığı nokta ya Aldrich karakterinden ya da Mandarin'i çizgi romanlardan çok uzak yapmış olmalarından kaynaklı galiba.

Eiffel 65 - Blue(Da Ba Dee) çok hoşuma gitti bu arada, eklemek istedim:)

Pepper: I got you!
Tony : I got you first! ve zırhı Pepper'a giydirdiği sahne güzeldi

Tony: Stop stopping!

Aksiyon erken başladı bence. Ona rağmen gayet Iron Man yanında Tony Stark'ı da izledik. Avengers sonrası başlayan anksiyetesi ve kendi dünyasında yaşadıkları da orta düzeyde aktarılmış. Bu ruhsal hali zaten Age of Ultron'un biraz da konusunun temelini atmış oluyor, hatta sonraki filmler için gayet iyi bir altyapı. ''Berkay-Korucu'' Youtube kanalındaki incelemeyi izlerken gördüğüm bir yorum;
"Kahramanı kahraman yapan şey elinden alınırsa hala kahraman mıdır?"
- anldinc2811 kullanıcı adlı arkadaş, onu da belirtelim. Biraz da bunu izliyoruz aslında.

Başlardaki aksiyon sahnesinde arabaların ve Dummy'lerin gitmesine üzülmüştüm ama öz kahramanım filmin sonunda Dummy'leri orada bırakmıyor ve yanına alıyor.
Su altında zırhın eldiveniyle alakalı olan sahne gayet hoştu, tam sahneyi anlatmayalım.
Zırhı bağlayıp sürüklediği sahne ve koltukta poz vermeleri..
Tony: Jarvis! Jarvis? Don't leave me, buddy...

Maya için söylenecek söz yok, pespaye bir abla. Harley ile olan sahneler güzeldi, sonuç olarak iyi fakat bazı sahneler de fazla tesadüf yani. Film sonunda Harley için oda ya da garaj her neyse, yenilemesi ve içini doldurması da güzel bir sahneydi

Bu kadar fazla zırh görmek de özellikle küçükken çok hoştu. Hatta mobil bir oyunu vardı bir çok zırh vardı bir nevi açık dünya sayılabilirdi. Çok zor indirmiştim ve telefonum kasıyordu oynarken ama inanın, sadece menüsünde gezinmek onu bırakın oyunun inmesini izlerken yaşadığım heyecan bile paha biçilemez bir şey galiba.

Tony: And now, I'm a changed man.You can take away my house, all my tricks and toys, but one thing you can't take away - I am Iron Man.

Böyle de güzel biter.

@hrarchon

6 yıl önce

Erken kalkan kuş yem alır. Ama geç kalkan fare peyniri alır.

@dmlabrb

8 yıl önce

Saçma. Serinin en iyisi gene 1. filmi.
T

@tayla

9 yıl önce

Iron Man muhteşem. Tabi kahramanımızı süperden normale dönüştürmek can sıktı,, fakat beni kendisine çeken ve hayran yapan bir film ????

@wafflee

12 yıl önce

Filmi çok beğendim müthiş olmuştu.Aksiyonu dolu dolu yaşadım oldukça görkemliydi.O görsel efekletler yok mu?tam bir şölen havasındaydı.Çok keyifle izlediğim bir filmdi.Nerdeyse tek solukta izledim diyebilirim.Bu serinin her filmi farklı güzel hepsini seviyorum.Robert Downey Jr. farkın ortada her zaman ki gibi.Serinin bu filmide mutlaka izlenmeli.

@rashomon

13 yıl önce

7 / 10

Bu olmuş tam değil ama genede izlettiriyor kendini.2 filmde ki yönetmen ile bu filmi yöneten arasındaki kalite farkı kendini hissettiriyor.Rahatsız edici ve bizde kimse ölmez kahramanımız yaşatır sahnelerine kıl oldum ama olsun yapacak birşey yok

@rinustalarin

13 yıl önce

5.2 / 10

Gelen gideni aratırmış derler...

Gelen: IM 3

Giden: IM 1

Robert Abimiz olmasa yüzüne bakılacak film değil. Saçma sapan konu, çizgifilmindeki o harika Mandarin karakterinin hunharca, barbarca katledilerek filmin olmayan senaryosuna hiç olmayacak bir şekilde adaptasyonu... 2.sinden iyi olup olmadığını vallaha bilemeyeceğim şimdi, ama 1. Film'e yaklaşması imkansız. Saygılar.
H

@htvii

13 yıl önce

robert downey jr. için bile izlenir ki filmde yer yer gülmekten ölürsünüz. Bence boş zamanlar için harika zaman geçirici film .

@behtul

13 yıl önce

Afişindeki spoiler ile üzgünüm ki sonunu baştan belirten filmdir.

3 filmi de izlwyipn seriyi tamamladım. Amerika'yı bir Hollywood filmi olarak bu kadar eleştirebilmesini inanılmaz takdir ettim lakin yine de serideki en iyi film değildi bence. Yine de izlemesi oldukça zevkliydi.

@nakko

13 yıl önce

7 / 10

Serinin önceki filmleriyle aynı tempoda ilerliyor, kendini kesinlikle izleten bir film ancak konu açısından çok yüzeysel kalmış. Klasik bir aksiyon flmi aslında. Efektler sesler görüntüler son derece göze hoş geliyor... Fazla birşey beklemeyin izleyin gitsin işte....
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL