Oyunculuğun flash tv oyunculuğundan daha kötü olması, senaryonun 3 yaşında bir çocuk tarafından yazılması, yönetmenin gözlerinin, filmden sonra kör olması, çekimlerin ütü ile yapılmış olması ve korku seviyesi hangover filminden bir tık daha düşük olması dışında gayet güzel bir filmdi.
@toreador34
7 yıl önce
@alisesen
7 yıl önce
5.2 / 10