açıkcası ne yalan söyleyeyim saat olmuş 6 ben bu filmi 1de izlemeye başladım internette gezinirken arada sıkılıpta ara ara izleyebileceğiniz türden komik bir yapım :)
Sıkılmadan ve yer yer kahkahalar atarak filmi bitirdim.Haftasonunuzu keyiflendirmek istoyrsanız iyi bir seçim olabilir. Ayrıca filmde çok gülmeme sebep olan bir replik; "ilk albümü bence ilk albümünden daha iyiydi." Aralara bunun gibi bir kaç replik daha serpiştirmişler. Ve son olarak Naruto ve Dragon Ball'a gönderme yapmaları iyidi.
Arkadaş bu birebir FLCL!! Cidden geçişler, absürd sürreal dünyası ile çok benziyor. Eternal sunshine of spotless mind'ın daha matrak hali gibi. Pac-man bilgisi bana sürekli oyun dergisi okuyup gereksiz genel kültür edindiğim zamanları hatırlattı..
Kesinlikle keyifle vakit geçirmenizi sağlayacak, güçlü bir görsellikle sunulan harika bir uyarlama var karşımızda. Üstüne üstlük mizahı da hayli başarılı. Atari oyunları düşkünlerinin, müzik düşkünlerinin
dahası ve dahası seksenlerde, doksanlarda çocukluk, gençlik dönemlerini yaşayanların kesinliklikle kaçırmaması gerek. Filmi izlerken, hep zihnimde şu cümle yankılandı: "Bir kadın için savaşılacaksa, böyle savaşılmalı :) ))
Chris Evans için ayrı bir parantez açmak gerek. Oynadığı havalı Hollywood oyuncusu karakteri hakikaten çok iyi çizilmiş. Zaten filmin en önemli hamlesi, karakterlerin hem sıradışı hem de gayet sıradan olması.
Michael Cera ise kendi çizgisinde iyi ilerleyen bir isim. Filmin en önemli artılarından. Pişman etmeyecek, güzel bir yapım... Önerilir...
Sütoğlan tipli, ancak hayli aktif bir eleman olan Scott Pilgrim'in hayallerinin kadınıyla birlikte olabilmek için yedi ölümcül sevgiliyle rekabetini anlattığı çok keyifli bir film. Bu filmle çocukluğunuza döndüğünüz olacaktır. Scott'ın her sevgiliyle mücadelesi, bir atari oyununu andırıyor. Ayrıca bu filmi izledikten sonra herkes başroldeki Mary Elizabeth Winstead ismini Google'a yazmıştır :)
Scott Pilgrim vs. The World... Eğer manga, anime, video klip, oyun, gitar kapışmalari, bunların hepsinin estetiğinin hayraniysaniz, başyapıtınızı buldunuz demektir. Tarif edilemez bir estetik kurgu eşliğinde sınırsız eğlence. İleride bu dalda kült olacağı kesin...
Çooooook güzel , eğlenceli , çok iyi bir film. "Gamer" ve film izlerken eğlenmeyi seven kitlelere daha çok hitap ettiğine inanıyorum bence anlatılmaz sadece spoilerla filmi izlemeye başlayacağınıza inanıyorum.
@civcivlipijama
13 yıl önce
7.5 / 10
@whitebeard
13 yıl önce
7.5 / 10
@kaede
14 yıl önce
flcl bkz:http://www.youtube.com/watch?v=1yM37LOIXgk
Tr altyazıyla izlemeyin! (Filmde she is a geek diyor altyazıda benimle geyik yapar mı
i'm in lesbians with you diyor altyazıda benimle sevişirt misin diye çevirmişler:S)
ayrıca çok iyi olmuş:http://www.youtube.com/watch?v=ipvv6fwfemY
Ben yine de çok beğenmedim...
@cemal_erdem
14 yıl önce
7.5 / 10
Kesinlikle keyifle vakit geçirmenizi sağlayacak, güçlü bir görsellikle sunulan harika bir uyarlama var karşımızda. Üstüne üstlük mizahı da hayli başarılı. Atari oyunları düşkünlerinin, müzik düşkünlerinin
dahası ve dahası seksenlerde, doksanlarda çocukluk, gençlik dönemlerini yaşayanların kesinliklikle kaçırmaması gerek. Filmi izlerken, hep zihnimde şu cümle yankılandı: "Bir kadın için savaşılacaksa, böyle savaşılmalı :) ))
Chris Evans için ayrı bir parantez açmak gerek. Oynadığı havalı Hollywood oyuncusu karakteri hakikaten çok iyi çizilmiş. Zaten filmin en önemli hamlesi, karakterlerin hem sıradışı hem de gayet sıradan olması.
Michael Cera ise kendi çizgisinde iyi ilerleyen bir isim. Filmin en önemli artılarından. Pişman etmeyecek, güzel bir yapım... Önerilir...
@ness
14 yıl önce
9.1 / 10
Efektler,müzikler,filmin hızı;her şey o kadar atari çocuğuna uygun ki :D
Kung Pao usulü tavuk bile muhteşemdi
@stiff
14 yıl önce
7 / 10
@scott
14 yıl önce
10 / 10
zaten güzel olan bir şeyi övmeye gerek yok.çizgi romanını da okumanızı tavsiye ederim.ek bir kaç şey mevcut.
perfecto.
@ibodirector
15 yıl önce
@arkturomeda
15 yıl önce
9.1 / 10
http://www.youtube.com/watch?v=x3OLU0SW5vY&feature=related
@burak_arslan
15 yıl önce