The Boy, the Mole, the Fox and the Horse Yorumları

The Boy, the Mole, the Fox and the Horse filmi detayları

@damlagg

2 yıl önce

Sakinleştirici etkisi var ilaç gibi geldi.
R

@ruruboii

2 yıl önce

8 / 10

Bu tatlış animasyon Charlie Mackesy'nin aynı isimle yazdığı resimli kitabına dayanmaktadır. Sadece çocuklar değil her yaştan insanlar beğeniyle izleyebilir.
Evini arayan kaybolmuş bir çocuğu ve bu macerasında ona eşlik eden arkadaşlarını izliyoruz. Fakat filmdeki anlatılanların sadece bu olmadığını ve hayat yolunda karşılaştığımız zorluklarla nasıl mücadele edebileceğimize dair tavsiyeleri olduğunu görüyoruz. Küçük Prens sevenlerin bayılacağı bir animasyon olduğunu düşünüyorum. Çizimler ve müzikler çok tatlıydı. İzlerken bazı yerlerde gözleriniz dolabilir. Eğer kendinizi kötü hissettiğiniz bir gün yaşadıysanız size kesinlikle iyi gelecek bir film.

@kerimapaydin

2 yıl önce

Sanat tasarımı, seslendirmesi on numara olan bir yapım. Ancak senaryo çok çiğ ve buram buram kişisel gelişim kitabı kokuyor. Üzerine söylenecek çok şey yok aslında, hoş ve tatlı bir yapım. Minimalliği özellikle çok hoş. Ancak ucuz motivasyon konuşmaları benim için izlemeyi biraz zorlaştırdı. Bununla ilgili bir sıkıntısı olmayan insanlar rahatlıkla izleyip beğenebilir.

@kumcular

3 yıl önce

8.8 / 10

Seslendirme ve çizimleri anlatılan hikayeye oturan, Sadeliğin ve basitliğin güzelliğini gösteren, meditasyon tadında, izledikten sonra insanı huzura erdiren kısa film.

@queenlightx

3 yıl önce

10 / 10

"Bilirsin, bazen aklın sana oyunlar oynar. İyi olmadığını, hiç umut kalmadığını söyleyebilir ama ben şunu keşfettim, seviliyorsun ve önemlisin ve bu dünyaya kimsenin katamayacağı şeyler katıyorsun. O yüzden dayan."

@queenlightx

3 yıl önce

10 / 10

-"Şimdiye kadar söylediğin en cesurca şey ne?"
-"İmdat!" "Yardım istemek vazgeçmek değildir. Vazgeçmeyi reddetmektir."

@queenlightx

3 yıl önce

10 / 10

"Gözyaşları boş yere akmaz. Senin gücünü gösterirler, zayıflığını değil."

@queenlightx

3 yıl önce

10 / 10

"Herkes bazen biraz kaybolmuş hisseder bence. Ben hissediyorum."

@queenlightx

3 yıl önce

10 / 10

"Tuhaf değil mi? Sadece dışımızı görebiliyoruz ama içeride olan hiçbir şeyi göremiyoruz."

@advitamaeternam

3 yıl önce

10 / 10

o kadar anlamlı ki...
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL