kanal d'de biraz önce ,iğrenç bir dublajla, tekrardan izlemeye başladığım romantik komedi filmi. evet vasat, daha iyileri de var, sonu baştan belli ama romantik komedi. kendime hakim olamadan izlemeye devam ediyorum. bu filmin sayesinde bir itirafta bulunuyorum tüm romantik komedi filmlerini severek, tekrardan, sıkılmadan vs. sebeblerle izlerim....:(
@gargamell
2 yıl önce
@shapplin
11 yıl önce
@junkhead
2 yıl önce
@lowen
16 yıl önce
5.9 / 10
@mozsoylar
17 yıl önce
6.3 / 10
@consuela
18 yıl önce
2 / 10
Filmin konusu basit, çerezlik ama sıkıcı biraz da... Siz bilirsiniz yani...
@nervous
18 yıl önce
6.6 / 10
@milly_desalmado
18 yıl önce
6 / 10