Filmi izlerken hem eğlendim hem de bitirdiğimde kendimce bir ders çıkarmış oldum. En başta Phil sadece kendini düşünen bencil ve hobilerine zaman ayırmamış(ya da hobisi olmayan) bir karakterdi.Ama zamanla her gün aynı düne uyandığı için ’’nasıl olsa yarın da aynı şeyi yaşayacağım o zaman kaybedecek hiçbir şey yok ’’ mantığıyla bir şeyler yapmaya başlamasıyla birlikte hayatının tamamen değiştiğini izlemiş olduk. Bu döngüden çıkmasına ise en başta Bowling oynayıp içtiği adamlar ve Rita sebep oldu. Filmde benim en sevdiğim nokta da biraz önce bahsettiğim, Phil’in kavradığı mantıktı.Filmin başlarında Ritayı elde etmek için her şeyi yaparken filmin sonuna doğru Ritayı her ne kadar sevse bile etrafındaki insanlara yardım edip hobiler edinmesiyle birlikte Rita meselesi Phil için 2.planda kaldı. İzlediğimiz üzere Phil değişmeyi ve bir şeyler yapmayı amaç edindikçe Ritaya da yaklaşmış oldu.Benim için gerçekten çok keyifli ve anlamlı bir filmdi umarım si... Devamı
Filmi izlerken hem eğlendim hem de bitirdiğimde kendimce bir ders çıkarmış oldum. En başta Phil sadece kendini düşünen bencil ve hobilerine zaman ayırmamış(ya da hobisi olmayan) bir karakterdi.Ama zamanla her gün aynı düne uyandığı için ’’nasıl olsa yarın da aynı şeyi yaşayacağım o zaman kaybedecek hiçbir şey yok ’’ mantığıyla bir şeyler yapmaya başlamasıyla birlikte hayatının tamamen değiştiğini izlemiş olduk. Bu döngüden çıkmasına ise en başta Bowling oynayıp içtiği adamlar ve Rita sebep oldu. Filmde benim en sevdiğim nokta da biraz önce bahsettiğim, Phil’in kavradığı mantıktı.Filmin başlarında Ritayı elde etmek için her şeyi yaparken filmin sonuna doğru Ritayı her ne kadar sevse bile etrafındaki insanlara yardım edip hobiler edinmesiyle birlikte Rita meselesi Phil için 2.planda kaldı. İzlediğimiz üzere Phil değişmeyi ve bir şeyler yapmayı amaç edindikçe Ritaya da yaklaşmış oldu.Benim için gerçekten çok keyifli ve anlamlı bir filmdi umarım siz de listenize alır ve bir an önce izlersiniz. İyi seyirler ...
Kötü bir film mi ? Hayır . Çok çok iyi bir film mi ? Bence onada hayır. izleniyor ama bana öyle aman aman keyif vermedi. Bir kere başrol oyuncularına hiç ısınamadım. Bill Murray olsun Andie MacDowell olsun eyreti durmuş.
Bir televizyon kanalında hava durumu sunucusu olan Phil Connors, Punxsutawney kasabasındaki geleneksel Groundhog Day şenliklerine gönderilmiştir. Bu pek de isteyerek yaptığı bir görev değildir. Bu karakterin her sabah kalktığında hep aynı günü, 2 Şubat Dağsıçanı festivalinin yapıldığı günü yaşamasıyla gelişen olaylar anlatılmaktadır.
Hava Haberleri muhabiri Phil, nefret ettiği bir haberi sunmak için gittiği kasabada, tek bir güne sıkışır kalır. Haber çekimini yapacağı günün sabah saat 06.00'ında başlayıp diğer günün aynı saatine kadar süren döngüden ne yaparsa yapsın çıkamamaktadır. Bu durumu zamanla keşfedip artık neler yapabileceğine odaklanmaya başlamıştır. Zamanla köydeki herkes hakkında derinlemesine bilgi sahibi olmuş, kendisiyle alakası olmayan birçok şey öğrenmeye başlamıştır. Ama günün sonunda Rita'ya olan aşkından dolayı onunla bir gecede olsa gerçek anlamda birlikte olabilmek için belki yüzlerce döngüsünü harcamıştır.
Alışılmışlığın dışında konusu ve değişken yapısıyla kendini son derece keyifle izlettiriyor. Bill ve Andie'nin oyunculukları çok iyi. Film müzikleri yerinde. Müzik demişken 90'lı yıllarla Jim Croce - Time in a Bottle parçasını, neredeyse her üç filmden birinden görmekteyim. Nasıl bir hit yapmışsa artık. Ama hiç bir filmde, bu filmdeki çaldığı yer kadar yakıştığını görmedim diyebilirim. Bu... Devamı
Hava Haberleri muhabiri Phil, nefret ettiği bir haberi sunmak için gittiği kasabada, tek bir güne sıkışır kalır. Haber çekimini yapacağı günün sabah saat 06.00'ında başlayıp diğer günün aynı saatine kadar süren döngüden ne yaparsa yapsın çıkamamaktadır. Bu durumu zamanla keşfedip artık neler yapabileceğine odaklanmaya başlamıştır. Zamanla köydeki herkes hakkında derinlemesine bilgi sahibi olmuş, kendisiyle alakası olmayan birçok şey öğrenmeye başlamıştır. Ama günün sonunda Rita'ya olan aşkından dolayı onunla bir gecede olsa gerçek anlamda birlikte olabilmek için belki yüzlerce döngüsünü harcamıştır.
Alışılmışlığın dışında konusu ve değişken yapısıyla kendini son derece keyifle izlettiriyor. Bill ve Andie'nin oyunculukları çok iyi. Film müzikleri yerinde. Müzik demişken 90'lı yıllarla Jim Croce - Time in a Bottle parçasını, neredeyse her üç filmden birinden görmekteyim. Nasıl bir hit yapmışsa artık. Ama hiç bir filmde, bu filmdeki çaldığı yer kadar yakıştığını görmedim diyebilirim. Burası tam yeri olmuş.
Bunun yanı sıra, filmdeki absürd ögelerde çok yerindeydi, Phil'in bir döngüde "mesela tanrı ben olabilirim. Burada istediğin kişi hakkında sorular sorabilirsin" dediği kısım buna örnek sayılabilir. İhtiyar kadının, Larry'e 0.25 cent yatırdığı kısımda buna örnek sayılabilir.
normalde fantastik film beğenmem ve izlemem ancak bu film karşıma çıkınca bir izleyeyim dedim ve gerçekten konusu ve oyunculuklarıyla çok güzel bir film zaman döngüsüne takılan Phil bu döngüden çıkmak için uğraşırken başına gelen komik olaylar keyifle izleyebilsiniz
Fantastik bir çıkış noktasını son derece sade ve eğlenceli işleyen, ara ara insana kendi yaşamını düşündüren çok iyi bir film.Böyle filmleri izlemek insana oturduğu yerden doğru bir şey yapmış olma hissi veriyor resmen.
İnsan her zaman filmlerden bir önerme çıkaramıyor ama bu film bitince kafamda direk şu cümle belirdi ’’eğer hiç ilerlemez,hep aynı kalırsan,her günün ve hayatın aynı olur’’ benim için aşırı anlamlı bir filmdi.Kendini kaybetmişlere gelsin.
@mavimilena
5 yıl önce
7.9 / 10
@emrec137
5 yıl önce
9 / 10
@sersak53
5 yıl önce
6.5 / 10
izleniyor ama bana öyle aman aman keyif vermedi. Bir kere başrol oyuncularına hiç ısınamadım. Bill Murray olsun Andie MacDowell olsun eyreti durmuş.
Sonuç olarak kesinlikle Overrated
@korkutan
3 yıl önce
@hrarchon
6 yıl önce
+ Hayır, neden?
- Bugün yarın.
@hrarchon
6 yıl önce
@tiamath
6 yıl önce
8 / 10
Alışılmışlığın dışında konusu ve değişken yapısıyla kendini son derece keyifle izlettiriyor. Bill ve Andie'nin oyunculukları çok iyi. Film müzikleri yerinde. Müzik demişken 90'lı yıllarla Jim Croce - Time in a Bottle parçasını, neredeyse her üç filmden birinden görmekteyim. Nasıl bir hit yapmışsa artık. Ama hiç bir filmde, bu filmdeki çaldığı yer kadar yakıştığını görmedim diyebilirim. Bu ... Devamı
Alışılmışlığın dışında konusu ve değişken yapısıyla kendini son derece keyifle izlettiriyor. Bill ve Andie'nin oyunculukları çok iyi. Film müzikleri yerinde. Müzik demişken 90'lı yıllarla Jim Croce - Time in a Bottle parçasını, neredeyse her üç filmden birinden görmekteyim. Nasıl bir hit yapmışsa artık. Ama hiç bir filmde, bu filmdeki çaldığı yer kadar yakıştığını görmedim diyebilirim. Burası tam yeri olmuş.
Bunun yanı sıra, filmdeki absürd ögelerde çok yerindeydi, Phil'in bir döngüde "mesela tanrı ben olabilirim. Burada istediğin kişi hakkında sorular sorabilirsin" dediği kısım buna örnek sayılabilir. İhtiyar kadının, Larry'e 0.25 cent yatırdığı kısımda buna örnek sayılabilir.
@filmist
6 yıl önce
7.6 / 10
@mervekara35
9 yıl önce
8.6 / 10
@fairbrother
9 yıl önce
@aleynaa
9 yıl önce
9 / 10