Ama niye! dedirten filmlerden olan bu yapıt, son ana kadar sizi muallakta bırakacak ve sizi öyle bir ters köşe yapacakki iç içe geçmiş hayatlar ve söylenmemişlerle, aşka bir daha olduğu gibi bakamayacaksınız.
Film bittikten iki saat sonra hüngür hüngür ağlamaya devam ediyordum... Bilmiyorum, neden bu kadar ağladım? Uzun zamandır böyle ağlamamıştım.Çok dokundu. Resmen kalbimi kırıp üstünden geçti...
K: "Onun adı Cream ve benim adım da K. Dondurma (Ice Cream) kadar soğuktu ama yine de dondurma gibi tatlıydı. Ve bir dondurma kadar sevgi doluydu. Ama ben 'A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K...' değilim. Sadece K'yim."
Cream: "ABC vitaminlerinin gerçekte ne olduğunu öğrendiğimde, sonunda onların ne olduğunu fark ettiğimde, tüm dünyam zifiri karanlık olduğunda, ben K'den önce öldüm."
Cream: "Kendimle bir anlaşma yaptım. Eğer arkasını dönerse ona her şeyi anlatacaktım. Eğer arkasını dönerse ona sarılacak ve her şeye son verecektim. Ama K, arkasına bile bakmadı. Yapabileceğim hiçbir şey yoktu."
Cream: "Onu sevdiğimi söylemek istiyorum. Ama biliyorum ki söyleyemeden önce gözyaşlarım dökülecek. Bu yüzden sessiz kaldım."
ilk 1 saat sıkıcı geçti.Ama devamında film öyle bi noktaya geldiki yok artık dedirtti.Bence a moment to remember'dan sonra en iyi kore drama filmi budur.Umarım özcan deniz bunun senaryosunuda çalıp kendi filmine uyarlamaz...
filmin son yarım saatine kadar yapış yapış bayağı giden klişe anlatım da,tek sevdiğim şu oldu.bu da ayrı bir özellik bence filmde.gözümde şöle canlandı.yapımcı,beraber iyi çalışan yönetmen ve senarist bi masada oturmuşlar.yapımcı sıktı artık hasta kadın esas oğlan işleri felan diyor.yönetmenle senarist birbirine bakıyor.tamam bizde adamı hasta ederiz diyor.filmi çekmeye koyuluyorlar gibiii.bu da ayrıcalıklı bi durum bence.ama öle olmuyor sonyarım saat filme yönetmenin zekası becerisiyle depar attırıyor.
yönetmenin hakkını vermek lazım.bazı işler sinemada elbette tecrübeye dayalıdır ama zeka cok farklı bişey.bu filmde de olduğu gibi flashback olayı cok zor bi iş.sinemada yönetmen bu işi yapacaksa beceriden,tecrübeden çok zekasını konuşturacak.zeki olacak.ve bu adam bu işi becermiş
Kendimle bir anlaşma yaptım? Eğer arkasını dönerse ona her şeyi anlatacaktım? Ona sarılacak ve her şeye son verecektim? Ama Kay arkasına bile bakmadı??
?Onu sevdiğimi söylemek istiyorum? Ama biliyorum ki söyleyemeden önce gözyaşlarım dökülecek? Bu yüzden sessiz kaldım??
@hersia
5 yıl önce
@iamgzde
8 yıl önce
@tendopain
9 yıl önce
@ezgi2595
12 yıl önce
9.7 / 10
@whisperofblue
13 yıl önce
K: "Onun adı Cream ve benim adım da K. Dondurma (Ice Cream) kadar soğuktu ama yine de dondurma gibi tatlıydı. Ve bir dondurma kadar sevgi doluydu. Ama ben 'A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K...' değilim. Sadece K'yim."
Cream: "ABC vitaminlerinin gerçekte ne olduğunu öğrendiğimde, sonunda onların ne olduğunu fark ettiğimde, tüm dünyam zifiri karanlık olduğunda, ben K'den önce öldüm."
Cream: "Kendimle bir anlaşma yaptım. Eğer arkasını dönerse ona her şeyi anlatacaktım. Eğer arkasını dönerse ona sarılacak ve her şeye son verecektim. Ama K, arkasına bile bakmadı. Yapabileceğim hiçbir şey yoktu."
Cream: "Onu sevdiğimi söylemek istiyorum. Ama biliyorum ki söyleyemeden önce gözyaşlarım dökülecek. Bu yüzden sessiz kaldım."
@holyghost90
13 yıl önce
7 / 10
@masue
14 yıl önce
7 / 10
yönetmenin hakkını vermek lazım.bazı işler sinemada elbette tecrübeye dayalıdır ama zeka cok farklı bişey.bu filmde de olduğu gibi flashback olayı cok zor bi iş.sinemada yönetmen bu işi yapacaksa beceriden,tecrübeden çok zekasını konuşturacak.zeki olacak.ve bu adam bu işi becermiş
@zeynep_esses
14 yıl önce
******************************************************************
Kendimle bir anlaşma yaptım? Eğer arkasını dönerse ona her şeyi anlatacaktım? Ona sarılacak ve her şeye son verecektim? Ama Kay arkasına bile bakmadı??
?Onu sevdiğimi söylemek istiyorum? Ama biliyorum ki söyleyemeden önce gözyaşlarım dökülecek? Bu yüzden sessiz kaldım??
@barlas
14 yıl önce
10 / 10
@xopalaz
14 yıl önce
8.5 / 10