Hüzünden Öte Yorumları

Hüzünden Öte filmi detayları

@hersia

5 yıl önce

Yorumlara aldanıp izleme gafletin de bulundum, hayatımdan boşa giden zamanlardan biri oldu bu film benim için.

@iamgzde

8 yıl önce

Ama niye! dedirten filmlerden olan bu yapıt, son ana kadar sizi muallakta bırakacak ve sizi öyle bir ters köşe yapacakki iç içe geçmiş hayatlar ve söylenmemişlerle, aşka bir daha olduğu gibi bakamayacaksınız.

@tendopain

9 yıl önce

Korelilerden poh çıksa yeniyor.
E

@ezgi2595

12 yıl önce

9.7 / 10

Özellikle ilk bir saat çok sıkıldım ama sonra baya sardı. Güzeldi sevdiim :)

@whisperofblue

13 yıl önce

Film bittikten iki saat sonra hüngür hüngür ağlamaya devam ediyordum... Bilmiyorum, neden bu kadar ağladım? Uzun zamandır böyle ağlamamıştım.Çok dokundu. Resmen kalbimi kırıp üstünden geçti...

K: "Onun adı Cream ve benim adım da K. Dondurma (Ice Cream) kadar soğuktu ama yine de dondurma gibi tatlıydı. Ve bir dondurma kadar sevgi doluydu. Ama ben 'A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K...' değilim. Sadece K'yim."

Cream: "ABC vitaminlerinin gerçekte ne olduğunu öğrendiğimde, sonunda onların ne olduğunu fark ettiğimde, tüm dünyam zifiri karanlık olduğunda, ben K'den önce öldüm."

Cream: "Kendimle bir anlaşma yaptım. Eğer arkasını dönerse ona her şeyi anlatacaktım. Eğer arkasını dönerse ona sarılacak ve her şeye son verecektim. Ama K, arkasına bile bakmadı. Yapabileceğim hiçbir şey yoktu."

Cream: "Onu sevdiğimi söylemek istiyorum. Ama biliyorum ki söyleyemeden önce gözyaşlarım dökülecek. Bu yüzden sessiz kaldım."

@holyghost90

13 yıl önce

7 / 10

ilk 1 saat sıkıcı geçti.Ama devamında film öyle bi noktaya geldiki yok artık dedirtti.Bence a moment to remember'dan sonra en iyi kore drama filmi budur.Umarım özcan deniz bunun senaryosunuda çalıp kendi filmine uyarlamaz...

@masue

14 yıl önce

7 / 10

filmin son yarım saatine kadar yapış yapış bayağı giden klişe anlatım da,tek sevdiğim şu oldu.bu da ayrı bir özellik bence filmde.gözümde şöle canlandı.yapımcı,beraber iyi çalışan yönetmen ve senarist bi masada oturmuşlar.yapımcı sıktı artık hasta kadın esas oğlan işleri felan diyor.yönetmenle senarist birbirine bakıyor.tamam bizde adamı hasta ederiz diyor.filmi çekmeye koyuluyorlar gibiii.bu da ayrıcalıklı bi durum bence.ama öle olmuyor sonyarım saat filme yönetmenin zekası becerisiyle depar attırıyor.

yönetmenin hakkını vermek lazım.bazı işler sinemada elbette tecrübeye dayalıdır ama zeka cok farklı bişey.bu filmde de olduğu gibi flashback olayı cok zor bi iş.sinemada yönetmen bu işi yapacaksa beceriden,tecrübeden çok zekasını konuşturacak.zeki olacak.ve bu adam bu işi becermiş

@zeynep_esses

14 yıl önce

"Ona sevdiğimi söyleyemedim çünkü her an harekete geçebilecek kanserli hücrelerim vardı"

******************************************************************

Kendimle bir anlaşma yaptım? Eğer arkasını dönerse ona her şeyi anlatacaktım? Ona sarılacak ve her şeye son verecektim? Ama Kay arkasına bile bakmadı??

?Onu sevdiğimi söylemek istiyorum? Ama biliyorum ki söyleyemeden önce gözyaşlarım dökülecek? Bu yüzden sessiz kaldım??
B

@barlas

14 yıl önce

10 / 10

Kore sineması dramda ayrı bir yerde bence.Bu adamlar çok içten ve samimi.

@xopalaz

14 yıl önce

8.5 / 10

harika bir kore filmi daha, ilk başta anlaşılması güç olsa da son kısmıyla tüm düğümler çözülüyor
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL