Bir ailenin tsunami felaketi ortasındaki yaşam mücadelesini yüreğim burkularak izledim.Bu hikayenin yaşanmış olması çok daha fazla etkiliyor.Felaket anını yansıtan sahneler çok etkileyici yapılmış,izlerken gözyaşlarınıza hakim olamayacağınız bir film.Onlarla aynı acıları sanki sizde yaşıyor gibi oluyorsunuz.Tsunami sahnelerinde filme iyice kitleniyorsunuz.Film derin bir iz bıraktı bende.
Film boyu en küçük çocuğu ısırasım geldi , çocuk oyunculara bayıldım (:
yarın sabah gözlerimi açar açmaz gidip en afilli sigorta şirketi ile görüşeyim ben de bari (!).. kaza , tsunami , afet geliyorum demezmiş sigortanız hazır olsun. Filmimizin son büyük mesajı bu oldu..
Filmde pek çok saçma yön var.Gerçek hikaye deniyor ama bana biraz mantık dışı geldi . iki küçük çocuğun ağaca tutunup/tırmanıp hayatta kalmış olması,ailenin aynı mekanda olup bir türlübuluşamaması,babanın karısıyla diğer oğlunu aramak adına iki küçük oğlunu hiç tanımadığı bir ülkede başka insanlarla hiç bilmediği bir yere göndermesi fln..ne bileyim yani çok göze batan yanları vardı filmin.
ben de kendimi babanın yerine koymaya çalıştım. Ben de olsam çocuklarımı peşimden sürüklemezdim. Hem bir daha su baskını olmayacağı ne malum? Ayrıca etrafta bir sürü ceset var o küçücük çocukları kesinlikle bir yere bırakmalı. Ve o küçük çocuklar kurtulduysa onlardan daha büyük olan oğlu ve eşinin kurtulma olasılığı daha fazla. Ve çok ilginçtir ki hayatta mucizeler var haberlere bakarsanız görebilirsiniz, kafasına varil düşen kadın tam varilin merkezi geldiği için hiçbir şey olmadan kurtuluyor gibi. Belki kurtulmaları daha farklıdır bilemeyceğim ama bunlar olası şeyler orası kesin.
Film başlangıç itibariyle dünyanın sonu konulu filmlerle benzerlik gösteriyor. Fakat sonrasında özellikle hastane bölümlerinde büyük oğlanın yaptıklarıyla ilginizi arttırıyor. Kardeşlerin ve ailenin buluşma anları görülmeye değer. İyi seyirler.
Dram içinde boğulayım derken sonunu başını, ortasını hatta her şeyini belli edip yerlilerden, orada ölmek üzere olan, yardıma ihtiyaç duyan halktan bahsetmeye gram gerek duymamış filmdir. Bir de, şu felaket filmlerinde aynı mekanda olup birbirlerini görürlerse ölecek hastalığına tutulup artık olmayacak dedikleri anda, mutlaka buluşturarak yufka yürekli seyirciyi ağlatma kısımları yok mu. Allahım sen bana sabır ver... Kaç bininci kez gördüm bunu bilmiyorum.
Zengin ailemizi sigorta şirketi kurtardı, peki ya orada ölmek üzere olan binlerce insan? Değinmemek, öyle sanıyorum ki ciddi bir bencillik ve rant örneğidir. Demek herkes sigorta şirketleriyle çalışmalı.
Felaket filmi sonu başı belli olur mantığında yaklaşmayın, bu sinemaya kaybettirir.
fark ettiniz mi bilmiyorum fakat film gerçek hikayeden uyarlama. Yani film bu ailenin gözünden bakıyor. Orada olanları bu ailenin gözünden aktarıyorlar, yani bi kameraman gezmiyor ortada, ailemiz geziniyor. Yönetmen bu şekilde aktarmak istemiş ki bence çok güzel de yapmış .
Yorumlar beklenti çıtamı yükseltmişti. Beklediğim kadar etkilenmedim dolayısıyla. Ancak yine de iz bırakan bir yapım olduğu gerçek. Özellikle çocuk oyuncular bitirdi beni, her biri müthiş oynamış. Bazı mantık hataları ve anlamadığım noktalar da farkettim. Görselliği müthiş, özellikle tsunami sahnesinde tüyler diken diken izledim. 7/10
Son dönemde bu kadar etkilendiğim başka bir film yok sanırım.Gerçek olaylardan alınmış olması belki biraz daha fazla etkili olmuş olabilir ama yine de başından sonuna kadar çok dramatize etmeden ortaya çok başarılı bir iş çıkmış.Kesinlikle es geçilmemesi gereken bir film.
Filmin sonunda gözümüze sokulan sigorta şirketleri reklamı filmin en olmamış yeri,hatta hiç olmasaymış.
@kahramansmt
11 yıl önce
8.2 / 10
@poormf
11 yıl önce
7.5 / 10
@wafflee
12 yıl önce
@tolga_01
13 yıl önce
@elvie08
13 yıl önce
yarın sabah gözlerimi açar açmaz gidip en afilli sigorta şirketi ile görüşeyim ben de bari (!).. kaza , tsunami , afet geliyorum demezmiş sigortanız hazır olsun. Filmimizin son büyük mesajı bu oldu..
@otlu_kek
13 yıl önce
@key_v
1 yıl önce
@nazlicanyilmaz
13 yıl önce
7 / 10
@alone
13 yıl önce
6.4 / 10
Zengin ailemizi sigorta şirketi kurtardı, peki ya orada ölmek üzere olan binlerce insan? Değinmemek, öyle sanıyorum ki ciddi bir bencillik ve rant örneğidir. Demek herkes sigorta şirketleriyle çalışmalı.
Felaket filmi sonu başı belli olur mantığında yaklaşmayın, bu sinemaya kaybettirir.
@key_v
1 yıl önce
@stiff
14 yıl önce
7 / 10
@lowen
14 yıl önce
8 / 10
Filmin sonunda gözümüze sokulan sigorta şirketleri reklamı filmin en olmamış yeri,hatta hiç olmasaymış.