Özellikle travma yaşamış çocuklar, filmde de görebileceğimiz gibi konuşmaktan çok farklı yollarla (belki bir resim,hikaye,şiir yada şarkıyla) kendilerini ifade edebiliyor. Biraz farkındalık ve zaman ayırmak işlerini kolaylaştırmaz mı?
Durağan ilerliyor gibi görünse de film ufaklı tefekli çıkışlarıyla ritmini hiç düşürüp sıkıcılaşmıyor. Birden fazla yaşam öyküsünü gözler önüne serdiğinden hep şuna ne olucak bu ne oldu sorularıyla kapılıp gidiyorsunuz. Yer yer kızdığınız karakterler, yer yer ise üzülüp kıyamadıklarınız oluyor. Oldukça keyıfli bir halden anlama filmiydi. izledim , pişman değilim (:
Beynindekileri çevresine aktarmayıp bi de sürekli olarak durmadan anlayış bekleyen insanlara hep sinir olmuşumdur. Grace beni çıldırttığın anlar çok oldu yazık değil miydi Mason'a ?
Bir insanla iletişim kurmanın en iyi yolu benzer acıları yaşamış olmaktır sözünden yola çıkarak bir yetimhanede yaşanan olayları anlatıyor. Sıcak, samimi, düşündürücü ve umut verici bir film.
@estiarte
13 yıl önce
8.5 / 10
Eğer birde azda olsa empati kurabilirseniz izlerken,film sizi gerçekten çok etkileyecektir.
2013 en iyi dram filmlerinden.
@mizantropist
13 yıl önce
@senbonzakura_ka
13 yıl önce
10 / 10
@elvie08
13 yıl önce
8 / 10
Beynindekileri çevresine aktarmayıp bi de sürekli olarak durmadan anlayış bekleyen insanlara hep sinir olmuşumdur. Grace beni çıldırttığın anlar çok oldu yazık değil miydi Mason'a ?
@gizelda
13 yıl önce
8 / 10