filmin, insanı rahatsız edecek seviyede gerçekçiliginin olması daha carpıcı bir etki yaratıyor.
mevzubahis kadın olduktan sonra işin içine anneliğin girmesi film için kaçınılmaz bir dramken ' mevzubahis erkek olsaydı ne olurdu ' sorusunun cevabı ahlaki açıdan daha büyük bir dram.
Lars Von Trier bütün yeteneklerini konuşturmuş yine tebriklerimi gönderiyorum..Düşündüm de final sahnesi bu film için yapılacak en iyi sondu gerçekten.
Çok zor film evet peki işin içinden çıkılabilmiş mi bu tartışılır. Film, cinselliğe başka bir açıdan bakıyoruz, şehveti küçümseyenlerin kıçına bir şaplak atacağız beklentisi yaratırken, bir anda cinsel 'tuhaflık' lara sahip kimi insanların etrafında dolaşarak içinde pedofilinin de bulunduğu bir çok rahatsız edici konuya değiniyor ve zaten bulanık olan akılları iyce bulandırıyor. Cinsel saplantıları yüzünden (ya da yaşama tutunduğu nokta da denilebilir her neyse) çocuguna ilgi göstermeyen anneye olan nefreti cinsiyetçilikle savunup, kadını aklamaya çalışıyorsun.O da yani, bütün mevzuyu 'ellere var da bıze yok mu' dıye algılamıs bır amcanın gözünden yapıyorsun. Kimseye kızmamıza izin de vermedi psikopat trier. iyi tamam böyle kalsın bu. Olamamış film bana göre sorry
Son sahnesiyle insanın midesinde garip bir his bırakan film. Birinci filmden çok daha ağır. Sindirecek zamanınız varken izleyin derim, bir süre siz de etkisinde kalıyorsunuz filmde yaratılan havanın.
Ben şoke edici diye buna derim be. Lars amca şahane the end yapmış. Bayıldım. Adamın diğer filmi antichrist da bir acayip filmdi zaten. Bu daha da iyi olmuş.
@muratyildirim
12 yıl önce
@amip
12 yıl önce
7 / 10
mevzubahis kadın olduktan sonra işin içine anneliğin girmesi film için kaçınılmaz bir dramken ' mevzubahis erkek olsaydı ne olurdu ' sorusunun cevabı ahlaki açıdan daha büyük bir dram.
@az87
12 yıl önce
@kagemushas
12 yıl önce
@ustilago
12 yıl önce
final sahnesi böyle kader olmaz olsun dedirtir,ama haketti bence ,sen martıya simit degilde izmarit atarsan ilahi kaderde tecelli eder.
@fruit_fly
12 yıl önce
@prensesinuykusu
13 yıl önce
"Anlamama yardım ettin aşk yoktur ve sarışınlar b.ktur!" :/
@the_gunners
13 yıl önce
@panteratiglis
13 yıl önce
@iliiif
13 yıl önce
9.8 / 10