İtiraf: Bölüm 2 Yorumları

İtiraf: Bölüm 2 filmi detayları

M

@muratyildirim

12 yıl önce

Filmin türkçe adı,türkiyede neden yasaklandığını açıkça ortaya koyuyor.

@amip

12 yıl önce

7 / 10

filmin, insanı rahatsız edecek seviyede gerçekçiliginin olması daha carpıcı bir etki yaratıyor.

mevzubahis kadın olduktan sonra işin içine anneliğin girmesi film için kaçınılmaz bir dramken ' mevzubahis erkek olsaydı ne olurdu ' sorusunun cevabı ahlaki açıdan daha büyük bir dram.

@az87

12 yıl önce

Lars Von Trier bütün yeteneklerini konuşturmuş yine tebriklerimi gönderiyorum..Düşündüm de final sahnesi bu film için yapılacak en iyi sondu gerçekten.

@ustilago

12 yıl önce

alman ingiliz ve brazzers ortak yapımı trt 2 nin gece kuşagında gösterilen romantik komedi

final sahnesi böyle kader olmaz olsun dedirtir,ama haketti bence ,sen martıya simit degilde izmarit atarsan ilahi kaderde tecelli eder.

@fruit_fly

12 yıl önce

Çok zor film evet peki işin içinden çıkılabilmiş mi bu tartışılır. Film, cinselliğe başka bir açıdan bakıyoruz, şehveti küçümseyenlerin kıçına bir şaplak atacağız beklentisi yaratırken, bir anda cinsel 'tuhaflık' lara sahip kimi insanların etrafında dolaşarak içinde pedofilinin de bulunduğu bir çok rahatsız edici konuya değiniyor ve zaten bulanık olan akılları iyce bulandırıyor. Cinsel saplantıları yüzünden (ya da yaşama tutunduğu nokta da denilebilir her neyse) çocuguna ilgi göstermeyen anneye olan nefreti cinsiyetçilikle savunup, kadını aklamaya çalışıyorsun.O da yani, bütün mevzuyu 'ellere var da bıze yok mu' dıye algılamıs bır amcanın gözünden yapıyorsun. Kimseye kızmamıza izin de vermedi psikopat trier. iyi tamam böyle kalsın bu. Olamamış film bana göre sorry

@prensesinuykusu

13 yıl önce

Final sahnesi için zardanadam dan gelsin...

"Anlamama yardım ettin aşk yoktur ve sarışınlar b.ktur!" :/
T

@the_gunners

13 yıl önce

filmi izlemeyi düşünüyosanız uyarıyım psikolojinizi bozabilir! Ama bundan izlemeyin anlamı çıkmasın

@panteratiglis

13 yıl önce

Son sahnesiyle insanın midesinde garip bir his bırakan film. Birinci filmden çok daha ağır. Sindirecek zamanınız varken izleyin derim, bir süre siz de etkisinde kalıyorsunuz filmde yaratılan havanın.

@iliiif

13 yıl önce

9.8 / 10

Ben şoke edici diye buna derim be. Lars amca şahane the end yapmış. Bayıldım. Adamın diğer filmi antichrist da bir acayip filmdi zaten. Bu daha da iyi olmuş.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL