"Çocuk filmi" afişi olmasına rağmen yetişkin filmi olduğunu belirteyim. Mizahi tarafı çok bel altı. Fakat bir köpeğin sahibi hakkında hissettiklerini yansıtma şekli oldukça duygusal ve üzücü. Köpeklerin dostluklarını da, insanların vicdansızlığını da oldukça iyi aktarıyor. Bazı sahneleri gerçekten üzülerek izledim. Bel altı olanları değil ama köpek bakış açısından yapılan bazı ince esprileri gerçekten güldürüyor. Köpek sahiplenme isteği de uyandırıyor.
@stiff
2 yıl önce
6.4 / 10