Deadpool & Wolverine Yorumları

Deadpool & Wolverine filmi detayları

@mecnun_cgs

2 yıl önce

10 / 10

Hikayesi öyle aman aman değil ama sinema keyfi gerçekten muhteşemdi. Oyuncu kalitesi, diyaloglar, yapılan göndermeler, seyirciyle olan o duvarı yıkma falan her şey çok güzeldi. Kesinlikle izlenir.

@tolgakocak

2 yıl önce

6.5 / 10

bugün izledim sinemada yıllardır bekliyordum bu filmi deadpoolu o kadar özlemişim ki ama en çok wolverini tabiki marvel de x-men serisinde en sevdiğim karakter ryan reynolds ve hugh jackman uyumları kusursuzdu bence senaryo daha iyi olabilirmi sanki sabretooth savaşları beklediğim gibi değildi spoiler vermek istemiyorum izlemeyenler olabilir ama bu 2 efsane karakteri görmek bile yeterdi yine cinsel esprileri komikti 2 film de olduğu gibi wade wilson vardı :D gülmekten kırdı geçirdi wolverinin geri dönmesi güzeldi inşallah devam eder ikisi 10/7

@filmsever1

2 yıl önce

Beğenmenize sevindim Tolga bey, umarım daha iyilerini izlersiniz. İyi günler efendim.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL