Hikayesi öyle aman aman değil ama sinema keyfi gerçekten muhteşemdi. Oyuncu kalitesi, diyaloglar, yapılan göndermeler, seyirciyle olan o duvarı yıkma falan her şey çok güzeldi. Kesinlikle izlenir.
bugün izledim sinemada yıllardır bekliyordum bu filmi deadpoolu o kadar özlemişim ki ama en çok wolverini tabiki marvel de x-men serisinde en sevdiğim karakter ryan reynolds ve hugh jackman uyumları kusursuzdu bence senaryo daha iyi olabilirmi sanki sabretooth savaşları beklediğim gibi değildi spoiler vermek istemiyorum izlemeyenler olabilir ama bu 2 efsane karakteri görmek bile yeterdi yine cinsel esprileri komikti 2 film de olduğu gibi wade wilson vardı :D gülmekten kırdı geçirdi wolverinin geri dönmesi güzeldi inşallah devam eder ikisi 10/7
@mecnun_cgs
2 yıl önce
10 / 10
@tolgakocak
2 yıl önce
6.5 / 10
@filmsever1
2 yıl önce