Mucize Yorumları

Mucize filmi detayları

@erimk

11 yıl önce

8 / 10

Gerçekten adı gibi bir film. Türk sinemasının gittiği yolu gayet güzel özetliyor. Başarılı bir yapım bence, Mahsun Kırmızıgül ise yönetmenliğe ve senaryo yazarlığına kaymakla doğru bir şey yapıyor ;)

Ama işin özünde olay şudur, "Türk milletinde acınası hayat satar."

@eski_takvim

11 yıl önce

4 / 10

Mert Turak dışında vasat bir filimdi.

@cruachan

12 yıl önce

8.9 / 10

Engelli bir arkadaşı filan anlatması güzel idi ama bu filmin gerçek hikayeden alıntı olduğuna hayatta inanmam gözümle görmediğim birşey ve mucizelere filan asla inanmam sonu eğer farklı bitseydi inanabilirdim belki ama klişe bitti tahmin ettiğim gibi bitti ve mucizelerin yalan olduğunu birkez daha gördük kuranı bilmeyen kızı almıyolarmı şimdi he sonra sakat bir çocuk olunca sormaya bile gerek duymayıp aldılar dinlere bir eleştirimi vardı yoksa anlıyamadım, filmi çekerken bir hayvana zarar vermemişlerdir tabiki ama güvercinlerin kafalarının koparılması kızlara kuranı sormaları filan eğer öle saçma sapan adetler varsada yiyim öle adetleri ben, birde bu mahsun çaktırmadan pkkyı mı övüyor nabıyor, ya mahsun iyi güzel filmler yapıyorsun insanın duygularını harekete filan geçiriyorsunda hep kendi memleketin ile filmler çekmeyi bi bıraksan artık biraz değişik şeylere el atsan iyisinide yaparsın eminim içindeki herşeyide tek bir filmde kusmasan artık..
T

@thisisamie

12 yıl önce

6.5 / 10

Mahsun yine içindeki her şeyi aynı anda dökmek istemiş.

@ramazanpidesi

12 yıl önce

7.4 / 10

senaryo tahmin edilebilir ve basitçe olmasına rağmen, müzikleri oyunculukları ve yönetmenlik becerileriyle insanları etkileyebilmiş bir film..
K

@korkutan

12 yıl önce

1 / 10

"Dağların aslanları" repliği size PKK'yı çağrıştırıyorsa pek hoşlanmazsınız. "Eşkiyalar" haraç kesmezler, çalışmazlar, okul yakmaz yaparlar ama ne hikmetse polis, jandarma bu masum insanları yakalamaya çalışır.
S

@slevin23

12 yıl önce

6.7 / 10

yine bir Mahsun Kırmızıgül filmi. ama bu sefer acıtasyonu az neşesi daha fazla. cehaletin saflığından bahseden ama aynı zamanda özgürlüğü vurgulayan güzel bi yapım olmuş. yinede Mahsun güzel film yapıyor sinemaya gidin ve izleyin.
A

@alimertgrdn

12 yıl önce

Mert Turak'ın oyunculuğu filmi göklere çıkarmış diyebilirim o kadar güzel o kadar gerçek oynamış ki filmde sadece onun olduğu sahnelerde güldüm veya ağladım diyebilirim. Bazı oyuncular özellikle Metin Yıldız'ı filmde çok gereksiz buldum bununla da kalmayıp filmin inandırıcılığını düşürdüğünü düşünmekteyim çünkü hiçbir fiziksel değişime uğramadan , oyunculuğuna hiçbir şey katmadan düz bir şekilde ekranlardaki Metin Yıldız'ı gördüm (özellikle ağlama sahnesindeki zorlayarak ağlaması beni bitirdi). Filmin en güzel yanlarından biri de Mahsun Kırmızıgül'ün başrol olmaması hatta rolünün çok az olması denilebilir çünkü tahammül sınırlarımızı zorlayabilirdi o oyunculukla. Genel olarak söylersek film güzel izleyin gülün ağlayın başarılı olmuş verdiği mesajlar az olmuş olsa da güzel mesajlar ha bi de filmi izlemeden önce de çok fazla klişeye yer verildiğini de unutmayın

@bcaltuntas

12 yıl önce

7.5 / 10

doğu'nun saf cehaletini ve insanperverliğini ortaya çıkarmış bu film.film mesela muallim beyin direk köye gelmesiyle başlayabilirdi,kanımca kırmızıgül insanlara batıyla doğunun arasındaki uçurumu göstermeye çalışmış...

plato,hikaye ve süreklilik vardı fakat tahmin edilmez senaryo olduğunu söyleyemeyeceğim.aslında kilişeden ibaret de denilebilir.

Oyuncuların bazıları bu filme oturmuş bazılarıysa oturmamış kanımca bir kaç isim dokuyu bozuyor.Fakat Mert Turak, o ne oyunculuktur be kardeşim dedirtiyor...

@mahmutelmas06

12 yıl önce

7 / 10

Filmin kesit kesit 40 dakikasını silerseniz güzel bir film. Bu haliyle çok uzatılmış ve sıkıyor ara ara.

Mert Turak harika bir iş çıkarmış.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL