Bong joon-ho yine bildiğimiz gibi çok iyi. Çok fazla filmini izlediğim yönetmenlerden bir tanesi. Bu filmini izlemek için biraz geç kalmışım ama. Sonuyla beni müthiş şaşırttı böylesi bir ters köşe beklemiyordum. Sonunu tahmin edemediğim filmler beni ayrı etkiliyor. Mutlaka izlenmesi gereken bir film.
Yönetmen filmi olarak izleyebileceğiniz yapıtlardan birisi. Anne rolünü çok soğuk ve tartışmaya açık bulanlar var ama anne olmak her kadına aynı şeyi ifade etmeyebilir. Bunu ele almadan yapılacak yorumlar dramanın dibine vurup, acımak ve acınmak isteyenlerden gelmektedir. O yüzden aldırmayın. Filmi olduğu gibi kabullenin ve oyunculuğa kendinizi bırakın gitsin.
Çoğumuzun istediği iyi bir anneye sahip olmaktır. Bazılarımız buna erişir, bazılarımız annelerinden nefret bile eder. Annelik kutsal bir görevdirin ne demek olduğunu sağolsun annem gösterdi bizlere. Bu şans tabi ki bazıları tam tersine şahit oluyor. Bu yüzden her anne değerli olamaz, ama bazı anneler bu filmde de olduğu gibi korucu tavır sergilemesi çocuğun utanç ve kuşku duymasına neden olur. Bir nevi psikolojik bir süreç. İlk 6 yıl millet Freud'un da dediği gibi her şey bu zamanda zihinlerimizde oluşuyor ve bilinçaltı denilen gerçeklik de büyüdüğümüzde bizi esir alıyor. Çocuk gelişimi ve sonuçlarını göreceksiniz bu yapımda. İyi olmaya çalışan bir annenin fazla iyi olma uğraşı sonucu baskın yetenekte bir erkek çocuğun oluşumunu. Abartıldığı gibi iyi film değil. Bunu söylemek istiyorum. En iyi Kore filmlerinin hemen altında yer alacak kalitede. Sonuç olarak da pek beklendiği gibi gitmiyor hatta. Kötü yapım değil. Anı kaçırmak için izlenecek dram havasında bi... Devamı
Anneliği abartmamak lazım!
Çoğumuzun istediği iyi bir anneye sahip olmaktır. Bazılarımız buna erişir, bazılarımız annelerinden nefret bile eder. Annelik kutsal bir görevdirin ne demek olduğunu sağolsun annem gösterdi bizlere. Bu şans tabi ki bazıları tam tersine şahit oluyor. Bu yüzden her anne değerli olamaz, ama bazı anneler bu filmde de olduğu gibi korucu tavır sergilemesi çocuğun utanç ve kuşku duymasına neden olur. Bir nevi psikolojik bir süreç. İlk 6 yıl millet Freud'un da dediği gibi her şey bu zamanda zihinlerimizde oluşuyor ve bilinçaltı denilen gerçeklik de büyüdüğümüzde bizi esir alıyor. Çocuk gelişimi ve sonuçlarını göreceksiniz bu yapımda. İyi olmaya çalışan bir annenin fazla iyi olma uğraşı sonucu baskın yetenekte bir erkek çocuğun oluşumunu. Abartıldığı gibi iyi film değil. Bunu söylemek istiyorum. En iyi Kore filmlerinin hemen altında yer alacak kalitede. Sonuç olarak da pek beklendiği gibi gitmiyor hatta. Kötü yapım değil. Anı kaçırmak için izlenecek dram havasında bir Kore filmi işte.
Basit sayılabilecek bir konu ayrıntı çekimlerin katkısıyla gizemli bir öyküye dönüşmüş. Jin-Tae karakterine biçilen polisiye rol olmasa film daha gerçekçi bir temelde, daha değerli olabilirmiş...
Bitişteki otobüs sahnesi görülmeye değer.
Ey akapunktur iğnesi sen nelere kadirsin! Gerçekten öyle mi?
@kassandraa
2 yıl önce
7.3 / 10
@rambollezi
5 yıl önce
7.4 / 10
@ustilago
6 yıl önce
@kuzgunadam
6 yıl önce
7.4 / 10
@mizantropist
6 yıl önce
6.1 / 10
@iamgzde
8 yıl önce
@tendopain
11 yıl önce
@boybey
11 yıl önce
7.5 / 10
@serkanaydemir
12 yıl önce
7.1 / 10
Çoğumuzun istediği iyi bir anneye sahip olmaktır. Bazılarımız buna erişir, bazılarımız annelerinden nefret bile eder. Annelik kutsal bir görevdirin ne demek olduğunu sağolsun annem gösterdi bizlere. Bu şans tabi ki bazıları tam tersine şahit oluyor. Bu yüzden her anne değerli olamaz, ama bazı anneler bu filmde de olduğu gibi korucu tavır sergilemesi çocuğun utanç ve kuşku duymasına neden olur. Bir nevi psikolojik bir süreç. İlk 6 yıl millet Freud'un da dediği gibi her şey bu zamanda zihinlerimizde oluşuyor ve bilinçaltı denilen gerçeklik de büyüdüğümüzde bizi esir alıyor. Çocuk gelişimi ve sonuçlarını göreceksiniz bu yapımda. İyi olmaya çalışan bir annenin fazla iyi olma uğraşı sonucu baskın yetenekte bir erkek çocuğun oluşumunu. Abartıldığı gibi iyi film değil. Bunu söylemek istiyorum. En iyi Kore filmlerinin hemen altında yer alacak kalitede. Sonuç olarak da pek beklendiği gibi gitmiyor hatta. Kötü yapım değil. Anı kaçırmak için izlenecek dram havasında bi ... Devamı
Çoğumuzun istediği iyi bir anneye sahip olmaktır. Bazılarımız buna erişir, bazılarımız annelerinden nefret bile eder. Annelik kutsal bir görevdirin ne demek olduğunu sağolsun annem gösterdi bizlere. Bu şans tabi ki bazıları tam tersine şahit oluyor. Bu yüzden her anne değerli olamaz, ama bazı anneler bu filmde de olduğu gibi korucu tavır sergilemesi çocuğun utanç ve kuşku duymasına neden olur. Bir nevi psikolojik bir süreç. İlk 6 yıl millet Freud'un da dediği gibi her şey bu zamanda zihinlerimizde oluşuyor ve bilinçaltı denilen gerçeklik de büyüdüğümüzde bizi esir alıyor. Çocuk gelişimi ve sonuçlarını göreceksiniz bu yapımda. İyi olmaya çalışan bir annenin fazla iyi olma uğraşı sonucu baskın yetenekte bir erkek çocuğun oluşumunu. Abartıldığı gibi iyi film değil. Bunu söylemek istiyorum. En iyi Kore filmlerinin hemen altında yer alacak kalitede. Sonuç olarak da pek beklendiği gibi gitmiyor hatta. Kötü yapım değil. Anı kaçırmak için izlenecek dram havasında bir Kore filmi işte.
İyi seyirler
P: 6.5
@poormf
12 yıl önce
7 / 10
Bitişteki otobüs sahnesi görülmeye değer.
Ey akapunktur iğnesi sen nelere kadirsin! Gerçekten öyle mi?