Ana Yorumları

Ana filmi detayları

@kassandraa

2 yıl önce

7.3 / 10

Bong joon-ho yine bildiğimiz gibi çok iyi. Çok fazla filmini izlediğim yönetmenlerden bir tanesi. Bu filmini izlemek için biraz geç kalmışım ama. Sonuyla beni müthiş şaşırttı böylesi bir ters köşe beklemiyordum. Sonunu tahmin edemediğim filmler beni ayrı etkiliyor. Mutlaka izlenmesi gereken bir film.

@rambollezi

5 yıl önce

7.4 / 10

. ulaaan fena ters köşe oldum şu ana kadar izlediğim hiç bir kore yapımı beni izlediğime pişman etmedi, hele de yönetmen Bong abimizse :)

@ustilago

6 yıl önce

Boş beşik filminin yanında getir götür yapar çekim tenigiymiş o kartal sahnesi ile yarisamazlar o kadar

@kuzgunadam

6 yıl önce

7.4 / 10

yönetmenin diğer filmi Cinayet Günlüğü’ne benzer bir yaklaşım vardı ama tabi ki onun kadar iyi değildi yine de izlenir.

@mizantropist

6 yıl önce

6.1 / 10

Gizem gerilim dozu fena olmayan,başroldeki annemizin iyi oynadığı,iyi bir Kore filmi..

@iamgzde

8 yıl önce

Yönetmen filmi olarak izleyebileceğiniz yapıtlardan birisi. Anne rolünü çok soğuk ve tartışmaya açık bulanlar var ama anne olmak her kadına aynı şeyi ifade etmeyebilir. Bunu ele almadan yapılacak yorumlar dramanın dibine vurup, acımak ve acınmak isteyenlerden gelmektedir. O yüzden aldırmayın. Filmi olduğu gibi kabullenin ve oyunculuğa kendinizi bırakın gitsin.

@tendopain

11 yıl önce

rezalet bir film

@boybey

11 yıl önce

7.5 / 10

Yine etkileyici, yine sert, yine ters köşe bir Kore filmi. Anne karakteri muhteşemdi.

@serkanaydemir

12 yıl önce

7.1 / 10

Anneliği abartmamak lazım!

Çoğumuzun istediği iyi bir anneye sahip olmaktır. Bazılarımız buna erişir, bazılarımız annelerinden nefret bile eder. Annelik kutsal bir görevdirin ne demek olduğunu sağolsun annem gösterdi bizlere. Bu şans tabi ki bazıları tam tersine şahit oluyor. Bu yüzden her anne değerli olamaz, ama bazı anneler bu filmde de olduğu gibi korucu tavır sergilemesi çocuğun utanç ve kuşku duymasına neden olur. Bir nevi psikolojik bir süreç. İlk 6 yıl millet Freud'un da dediği gibi her şey bu zamanda zihinlerimizde oluşuyor ve bilinçaltı denilen gerçeklik de büyüdüğümüzde bizi esir alıyor. Çocuk gelişimi ve sonuçlarını göreceksiniz bu yapımda. İyi olmaya çalışan bir annenin fazla iyi olma uğraşı sonucu baskın yetenekte bir erkek çocuğun oluşumunu. Abartıldığı gibi iyi film değil. Bunu söylemek istiyorum. En iyi Kore filmlerinin hemen altında yer alacak kalitede. Sonuç olarak da pek beklendiği gibi gitmiyor hatta. Kötü yapım değil. Anı kaçırmak için izlenecek dram havasında bi
... Devamı
Anneliği abartmamak lazım!

Çoğumuzun istediği iyi bir anneye sahip olmaktır. Bazılarımız buna erişir, bazılarımız annelerinden nefret bile eder. Annelik kutsal bir görevdirin ne demek olduğunu sağolsun annem gösterdi bizlere. Bu şans tabi ki bazıları tam tersine şahit oluyor. Bu yüzden her anne değerli olamaz, ama bazı anneler bu filmde de olduğu gibi korucu tavır sergilemesi çocuğun utanç ve kuşku duymasına neden olur. Bir nevi psikolojik bir süreç. İlk 6 yıl millet Freud'un da dediği gibi her şey bu zamanda zihinlerimizde oluşuyor ve bilinçaltı denilen gerçeklik de büyüdüğümüzde bizi esir alıyor. Çocuk gelişimi ve sonuçlarını göreceksiniz bu yapımda. İyi olmaya çalışan bir annenin fazla iyi olma uğraşı sonucu baskın yetenekte bir erkek çocuğun oluşumunu. Abartıldığı gibi iyi film değil. Bunu söylemek istiyorum. En iyi Kore filmlerinin hemen altında yer alacak kalitede. Sonuç olarak da pek beklendiği gibi gitmiyor hatta. Kötü yapım değil. Anı kaçırmak için izlenecek dram havasında bir Kore filmi işte.

İyi seyirler

P: 6.5

@poormf

12 yıl önce

7 / 10

Basit sayılabilecek bir konu ayrıntı çekimlerin katkısıyla gizemli bir öyküye dönüşmüş. Jin-Tae karakterine biçilen polisiye rol olmasa film daha gerçekçi bir temelde, daha değerli olabilirmiş...

Bitişteki otobüs sahnesi görülmeye değer.

Ey akapunktur iğnesi sen nelere kadirsin! Gerçekten öyle mi?
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL