Timur Bekmambetov 'un dünya sinemasında adının bilinmesini sağlayan filmlerden biri. Hatta Rus sinemasının Matrıxi deniyor film için.Ben aynı fikirde değilim. Senaryosu fena olmasa da film teknik açıdan sıfır benim için.Ayrıca filmdeki kamera kullanmı çok rahatsız edici.Konuyu çok sığ bir şekilde işliyor ve yer yer sıkıcı bir hal alıyor. Filmin hiçbir anlamda yenilik sundugunu düşünmüyorum açıkcası.Bu kadar abartılmasının sebebini de anlayamıyorum. Bu filmin bir de 2. Si varmış. Gündüz nöbeti. O filmi de indirmiştim fakat bu filmden sonra izlemeye gerek duymuyorum.Tam bir vakit kaybı.Ayrıca ben film izlerken nadiren uyurum film kötü olsa bile ama bu filmin son kısımlarında uyumuşum.Uyanınca dedim ki ulan sen nasıl berbat bir filmişsin. Birde şu var. Uyku problemi olanlar bu filmi izleyerek uyuyabilirsiniz. İzlemek isteyenlere Allah tan sabır izlemiş olanlara ise geçmiş olsun diyorum. 10/ 3.5
Aslında filmi uzun uzun anlatmak, övmek isterim, ama şimdilik diyebileceğim: Rusya'dan çıkıp gelmiş tür kırması bir başyapıt. Yaratıcı, sarsıcı, zevk sahibi.
@vfv
14 yıl önce
3.2 / 10
@spike
17 yıl önce
8.7 / 10