Vanilya Ve Çikolata Yorumları

Vanilya Ve Çikolata filmi detayları

@rinustalarin

15 yıl önce

6.7 / 10

Aslında çok şebelek bir film, ama çok sevimli geldi bana.

Şu an izlesem beğenmezdim muhtemelen. Sevgili ile izlemek, ama aşık olmak filan lazım, beğendiriyor. Başka türlü olmaz.

Görevini başarıyla yerine getirdi ama...
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL