Film fazlasıyla gerçekdışı gerçekliği anlatmaktadır.
İlk 40-45 dakika filmden bir şey beklemeyin. Normal seyirinde giderken her şey bir anda değişmeye başlayacak. İlginç bir yaşam öyküsü. Belgesel tarzda olması isabet olmuş ;çünkü başka türlü böyle etkileyici bir film olamazdı. Farklı bir havada farklı bir yapım. İzlemeye değer.
Buradaki ve ekşideki yorumlara bakıp çok da gaza gelmeyin.Bu da abartılan filmlere başka bir örnek.Fazla sıkılmadan izlensede öyle aman aman bir numarası yok.
21 yaşındaki sakalları çıkmış interpol tarafından aranan adamı gerizekalı yetkililerin 16 yaşındaki çocuk sanmalarını abartılı bir şekilde anlatan kurgu belgesel sadece.Abartlı yorumları izlemeden izlerseniz 10 üzerinden en baba 6 alıcak bir film.Bizim herhangi bir lumpen mahallesinde gayri meşru bir çocukla ilgili böyle bir belgesel çekseler bakın bakalım dünyada neler oluyormuş diyenlere.Bu filmin yönetmeni Esra Erol olursa ya da Müge Anlı tadından yenmez valla!
Belgesel diye izlemeye başladığımda yer yer olmadığını düşündürdü. Yönetmen formatın dışına çıkıp hikayeci bir anlatımı tercih etmiş ve yerinde bir karar almış. Konusunun dikkat çekici olmasının yanı sıra görsel açıdan da oldukça tatmin edici. İzlediğim birçok filme taş çıkarır nitelikte.
Belgesel desen değil , film desen değil fakat insanda müthiş etki yapan ve deli sorular bıraktım şimdi ne düşünürsen düşün diye kafayı yediren bir film kesinlikle...
Kurgusu ile dikkat çeken ve olayın tanıklarıyla birebir röportajlar insanda büyük etki bırakıyor gerçekten.Filmi izlemeden evvel yorumlardan uzak durmalı ve herşeyden habersiz izlenmeli.Filmin finalinde ise youtube de başrolde ki elemanla alakalı bol bol video mevcut izlemeyi unutmayın...
Nasıl olmuştur bilemiyorum, Jason'dan şüphelenmemek elde değil ama her durumda umarım Nicholas çok da acı çekmeden ölmüştür. Ailenin psikolojisini de çok net anlayabiliyorum aslında: Bir kabus sona ermişti, ve işte öyle ya da böyle "ölmemişti", "geri dönmüştü".. Her iki taraf için de ciddi bir dram söz konusu esasen..
Başlarında biraz sabrederseniz ilerleyen dakikalarda şaşırtıcı ve ilgi çekici bir durumla karşılaşıyorsunuz. Bence konuyu araştırmadan izlemeniz iyi olur.
@gunerakdemir
6 yıl önce
7.3 / 10
@redmullet
12 yıl önce
7 / 10
@serkanaydemir
12 yıl önce
7 / 10
İlk 40-45 dakika filmden bir şey beklemeyin. Normal seyirinde giderken her şey bir anda değişmeye başlayacak. İlginç bir yaşam öyküsü. Belgesel tarzda olması isabet olmuş ;çünkü başka türlü böyle etkileyici bir film olamazdı. Farklı bir havada farklı bir yapım. İzlemeye değer.
İyi seyirler.
P: 7
@tuhafakillimuzi
12 yıl önce
21 yaşındaki sakalları çıkmış interpol tarafından aranan adamı gerizekalı yetkililerin 16 yaşındaki çocuk sanmalarını abartılı bir şekilde anlatan kurgu belgesel sadece.Abartlı yorumları izlemeden izlerseniz 10 üzerinden en baba 6 alıcak bir film.Bizim herhangi bir lumpen mahallesinde gayri meşru bir çocukla ilgili böyle bir belgesel çekseler bakın bakalım dünyada neler oluyormuş diyenlere.Bu filmin yönetmeni Esra Erol olursa ya da Müge Anlı tadından yenmez valla!
@ustilago
12 yıl önce
@tuba_gunes
13 yıl önce
@delahoya
13 yıl önce
7.3 / 10
Kurgusu ile dikkat çeken ve olayın tanıklarıyla birebir röportajlar insanda büyük etki bırakıyor gerçekten.Filmi izlemeden evvel yorumlardan uzak durmalı ve herşeyden habersiz izlenmeli.Filmin finalinde ise youtube de başrolde ki elemanla alakalı bol bol video mevcut izlemeyi unutmayın...
@babelfish
13 yıl önce
7.3 / 10
http://www.youtube.com/watch?v=Ug2vfRc-xQ0
Nasıl olmuştur bilemiyorum, Jason'dan şüphelenmemek elde değil ama her durumda umarım Nicholas çok da acı çekmeden ölmüştür. Ailenin psikolojisini de çok net anlayabiliyorum aslında: Bir kabus sona ermişti, ve işte öyle ya da böyle "ölmemişti", "geri dönmüştü".. Her iki taraf için de ciddi bir dram söz konusu esasen..
@kiyoik
13 yıl önce
10 / 10
@bonanza1903
14 yıl önce
7.5 / 10