Oyunculara ön yargılıydım ama film çok eğlenceli. Başı sonundan belli bir havası var gibi gözükse de; olay örgüsü eğlendiriyor. Noah karakterini çok sevdim, adamım. Anne karakterine de bir o kadar ısınamadım. 1 saat dolduğunda 5 kez sesli güldüğümü fark ettim. Şans verilebilir.
"yalnız ölmek o kadar da kötü değil. sen ölürken neden biri izlesin ki? bu utanç verici."
@stiff
3 yıl önce
6.9 / 10
"yalnız ölmek o kadar da kötü değil. sen ölürken neden biri izlesin ki? bu utanç verici."