din,aldatma,sevgi,eşcinsellik gibi kavramlar üzerinde duran bir film.(eşcinselliğe bakışı hoştu.)
’’ ben politikacı olsam eşcinsellerin evlenip çocuk evlat edinmelerini engellemezdim.bu kadar kalabalık dünyayı heteroseksüller daha da kalabalıklaştırıyor’’
ayrıca dini ele alış biçiminin hayatın içinden olması.karakterlerin inanınıp inanmayı yine yaşadıkları sonucu dinsiz veya inançlı omayı seçmeleri.küçükken onlara dayatılmış kuran,tevrat..veya allah inancının olmayışı.yollarını zaman içerisinde kendi seçmeleri bu filmi başucuma almamı sağladı.
@sevgikara
14 yıl önce
9 / 10
’’ ben politikacı olsam eşcinsellerin evlenip çocuk evlat edinmelerini engellemezdim.bu kadar kalabalık dünyayı heteroseksüller daha da kalabalıklaştırıyor’’
ayrıca dini ele alış biçiminin hayatın içinden olması.karakterlerin inanınıp inanmayı yine yaşadıkları sonucu dinsiz veya inançlı omayı seçmeleri.küçükken onlara dayatılmış kuran,tevrat..veya allah inancının olmayışı.yollarını zaman içerisinde kendi seçmeleri bu filmi başucuma almamı sağladı.
@pudra
14 yıl önce
9 / 10