Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden birisi..Yok böyle bir kara mizah..Öyle içten güldüğüm birkaç filmden birisi..Konu malum..Karakterler cuk oturmuş..Diyaloglar enfes..İslam’ı da bu film kadar hedef tahtasına koyan veyatarumar eden başka birşey yoktur..Ne başka bir film,ne bir kitap,ne bir video,ne bir kişi..Ne ilginçtir ki,bu film çekildikten sonra Avrupa’da inanılmaz terör olayları oldu ve olmaya devam ediyor..Herşeyi bir kenara bırakın ve filmdeki o mizahı görün yeter..Konunun dini/ideoloji tarafı da önemli ama karşımızdaki bir sanat eseri ve bu sanatın tadını almaya bakın..3 defa izledim..Başucumda..10/10
Çok fazla güldüğümü belirtmek isterim öncelikle, hakikaten Lock Stock and Two Smoking Barrels'dan sonra böyle sadistçe zevk almamıştım bir filmden. Ama;
Kara mizahın dozu biraz abartı olmuş sanki. Başroldeki eleman biraz ikilemde bırakıyor izleyiciyi, amacının ne olduğu konusunda. Ayrıca intihar bombacısı olmanın çoğunluk tarafından böylesine özümsenmesi de inandırıcı gelmedi, her ne kadar elemanların salaklıklarına yüklenseler de.
Cehalet üzerindeki vurgu yerindeydi. "Yanlış müdahaleler" de trajikomik olmak açısından başarılıydı.
@mizantropist
10 yıl önce
10 / 10
Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden birisi..Yok böyle bir kara mizah..Öyle içten güldüğüm birkaç filmden birisi..Konu malum..Karakterler cuk oturmuş..Diyaloglar enfes..İslam’ı da bu film kadar hedef tahtasına koyan veyatarumar eden başka birşey yoktur..Ne başka bir film,ne bir kitap,ne bir video,ne bir kişi..Ne ilginçtir ki,bu film çekildikten sonra Avrupa’da inanılmaz terör olayları oldu ve olmaya devam ediyor..Herşeyi bir kenara bırakın ve filmdeki o mizahı görün yeter..Konunun dini/ideoloji tarafı da önemli ama karşımızdaki bir sanat eseri ve bu sanatın tadını almaya bakın..3 defa izledim..Başucumda..10/10
@eminmenekse
11 yıl önce
@zbzvadie_glalon
16 yıl önce
7.5 / 10
@spike
16 yıl önce
7.7 / 10
@paradigma
16 yıl önce
7 / 10
Kara mizahın dozu biraz abartı olmuş sanki. Başroldeki eleman biraz ikilemde bırakıyor izleyiciyi, amacının ne olduğu konusunda. Ayrıca intihar bombacısı olmanın çoğunluk tarafından böylesine özümsenmesi de inandırıcı gelmedi, her ne kadar elemanların salaklıklarına yüklenseler de.
Cehalet üzerindeki vurgu yerindeydi. "Yanlış müdahaleler" de trajikomik olmak açısından başarılıydı.