Dört Aslan Yorumları

Dört Aslan filmi detayları

@mizantropist

10 yıl önce

10 / 10

Bu inanılmaz filme yorum yazmamışım:)

Hayatımda izlediğim en iyi filmlerden birisi..Yok böyle bir kara mizah..Öyle içten güldüğüm birkaç filmden birisi..Konu malum..Karakterler cuk oturmuş..Diyaloglar enfes..İslam’ı da bu film kadar hedef tahtasına koyan veyatarumar eden başka birşey yoktur..Ne başka bir film,ne bir kitap,ne bir video,ne bir kişi..Ne ilginçtir ki,bu film çekildikten sonra Avrupa’da inanılmaz terör olayları oldu ve olmaya devam ediyor..Herşeyi bir kenara bırakın ve filmdeki o mizahı görün yeter..Konunun dini/ideoloji tarafı da önemli ama karşımızdaki bir sanat eseri ve bu sanatın tadını almaya bakın..3 defa izledim..Başucumda..10/10

@eminmenekse

11 yıl önce

bence yeterince iyi değil...
Z

@zbzvadie_glalon

16 yıl önce

7.5 / 10

coenler bu filmi çok kıskanmışlardır eminim.

@spike

16 yıl önce

7.7 / 10

Türünün en leziz örneklerinden. Kahkahalarla güldüğüm az sayıdaki filmden biri. Karakterler çok özenli yaratılmış, hikaye de öyle. Mutlaka izleyin.

@paradigma

16 yıl önce

7 / 10

Çok fazla güldüğümü belirtmek isterim öncelikle, hakikaten Lock Stock and Two Smoking Barrels'dan sonra böyle sadistçe zevk almamıştım bir filmden. Ama;

Kara mizahın dozu biraz abartı olmuş sanki. Başroldeki eleman biraz ikilemde bırakıyor izleyiciyi, amacının ne olduğu konusunda. Ayrıca intihar bombacısı olmanın çoğunluk tarafından böylesine özümsenmesi de inandırıcı gelmedi, her ne kadar elemanların salaklıklarına yüklenseler de.

Cehalet üzerindeki vurgu yerindeydi. "Yanlış müdahaleler" de trajikomik olmak açısından başarılıydı.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL