Bazı sahnelerin pek gerçekçi olmayışından mı bilemiyorum ama beni hiç germedi,aksine baya komedi tadında geldi.Abartıldığını düşünüyorum ama öğretmenin oyunculuğu baya başarılıydı,baya.
Durağan gelebilir ama psikolojik olarak falan harika, izlerken bol bol gerildiğim, hırsın yaptırdıklarını çok güzel yansıtan bir film. Sevmediğim tür müziği sevdirtti bu film be!
@samsaara
6 yıl önce
@gargamell
6 yıl önce
9 / 10
@apostle
7 yıl önce
7.6 / 10
@kalender
7 yıl önce
8.9 / 10
@idekm
8 yıl önce
@sinemaseyircisi
8 yıl önce
@tubamert
8 yıl önce
@hamdicakir
8 yıl önce
@ozgectnn
9 yıl önce
@aleynaa
9 yıl önce
@ovgu123
9 yıl önce