Film yorum yapılmayacak kadar kötü değildi ama güzel hiç değildi. Öylesine izlenebilecek bir film. Ben korku filmlerini severim ama bu filmi izlerken çok isteksiz bir halim vardı. O şeylerin koşması biraz gerilimin yükselmesini sağlıyor o kadar. Filmin sonu da çok kötüydü. İzlenmese de olur bir şey kaybedilmez.
@free_style
9 yıl önce
@mrsdance
14 yıl önce